یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی؛

احداث کتابخانه در شهرهای فاقدکتابخانه شهرستان، یک مطالبه عمومی است

دیدار نماینده فلاورجان

رمضان رحیمی، نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس با حضور در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان در نشستی با علی شاه‌نظری مدیرکل کتابخانه‌های استان دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان موانع و مشکلات موجود در حیطه کتابخانه‌های عمومی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، رمضان رحیمی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان در نشستی صمیمی با علی شاه‌نظری مدیرکل کتابخانه‌های استان دیدار کرد و از نزدیک در جریان موانع و مشکلات موجود در حیطه کتابخانه‌های عمومی قرار گرفت.

رحیمی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس با اشاره به علاقه و پیگیری مردم شهرستان، بر لزوم احداث کتابخانه در شهرهای فاقدکتابخانه تأکید کرد و گفت: شهرستان فلاورجان ۱۱ شهر و ۵۴ روستا دارد که در دیدارهای مردمی قبل از انتخابات یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم، بحث کتابخانه‌ها بود.

امیر هلاکویی معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری‌های اداره‌کل نیز به ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان فلاورجان پرداخت و گفت: در شهرستان، ۱۲ کتابخانه نهادی با بیش از ۶ هزار متر زیربنا به ارائه خدمات کتابخانه‌ای می‌پردازد؛ در سال گذشته بیش از ۹۹ هزار کتاب در کتابخانه‌های شهرستان امانت داده شده سات.

وی همچنین در خصوص قانون پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها، اعتبارات تملک دارایی، تأمین منابع کتابخانه‌ای و بازطراحی و ایجاد کتابخانه‌های عمومی به بیان مطالبی پرداخت.

علی شاه‌نظری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در این دیدار با بیان اینکه کتابخانه‌ها محدود به سالن مطالعه و امانت و بازگشت کتاب نیست، گفت: در نسل جدید کتابخانه‌ها، این مراکز به عنوان پایگاه‌های فرهنگی خدمات متنوعی به مخاطبان ارائه می‌دهند.

در حاشیه این دیدار نماینده مردم شهرستان فلاورجان از کتابخانه عمومی ابن مسکویه بازدید و با کتابداران گفتگو کرد.

احداث کتابخانه در شهرهای فاقدکتابخانه شهرستان، یک مطالبه عمومی است

احداث کتابخانه در شهرهای فاقدکتابخانه شهرستان، یک مطالبه عمومی است

احداث کتابخانه در شهرهای فاقدکتابخانه شهرستان، یک مطالبه عمومی است