جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین؛

تعامل شهرداری تاکستان با کتابخانه‌های عمومی قابل تقدیر است

شهردار تاکستان

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در دیدار با شهردار تاکستان از تعامل خوب شهرداری با کتابخانه های عمومی این شهر تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن دیدار و گفتگو با کیوان رحمانی، شهردار تاکستان از زحمات و حمایت‌های شهرداری تاکستان تقدیر کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در این نشست گفت: ارتباط مؤثر و اجرای برنامه‌های مشترک بین شهرداری و کتابخانه‌ها، سبب توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه می‌شود؛ با توجه به اینکه کتابخانه‌های عمومی همواره به دنبال ارتقای خدمات فرهنگی خود هستند و توسعه فضاهای کتابخانه‌ای و ایجاد محیط‌های جذاب برای جوانان، از جمله اهدافی است که در دستور کار قرار دارد، شهرداری‌ها می توانند کمک حال ما باشند.

فاطمه محمدبیگی افزود: در حال حاضر کتابخانه‌ها از کارکرد سنتی گذشته خود فراتر رفته و به عنوان مراکزی برای تبادل اندیشه، خلاقیت و نوآوری شناخته می‌شوند و این تلاش‌ها، با حمایت شهرداری و شورای شهر به نحو شایسته‌تری به ثمر خواهد نشست.

وی ضمن قدردانی از پرداخت به موقع نیم درصد شهرداری به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفت: به واقع شورای اسلامی شهر و شهرداری‌ها می‌توانند نقش مهمی در فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی ایفا کنند که در این زمینه شهرداری تاکستان گام‌های بلندی برداشته و همچنین حامی کتابخانه‌ها در احداث کتابخانه مرکزی تاکستان بوده است.

شهردار تاکستان نیز در این جلسه گفت: ما همچون گذشته آماده همکاری و حمایت از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه هستیم.

کیوان رحمانی همچنین فعالیت در حوزه فرهنگ به‌ویژه در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند دانست و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی تقدیر کرد.

در پایان این نشست مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اهدای لوح سپاس از زحمات کیوان رحمانی، شهردار تاکستان به پاس همکاری با کتابخانه‌های عمومی تقدیر کرد.

شهردار تاکستان

شهردار تاکستان

شهرداری تاکستان

شهردار تاکستان