دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

با حضور اعضای انجمن نابینایان استان؛

جلسه هماهنگی بزرگداشت روز عصای سفید در هرمزگان برگزار شد

جلسه هماهنگی بزرگداشت روز عصای سفید

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان، جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی بزرگداشت روز عصای سفید با حضور اعضای انجمن نابینایان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی بزرگداشت روز عصای سفید با حضور فرشاد محمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان، محمد جاودان، رئیس انجمن نابینایان استان هرمزگان، حمید پورحسن، عضو هیئت مدیره انجمن نابینایان هرمزگان در اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان اظهار داشت: خدمت رسانی به جامعه روشندلان از اولویت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور است و در همین راستا طراحی خدمات این قشر مهم، با هم اندیشی این عزیزان انجام می شود.

در ادامه رئیس انجمن نابینایان استان اذعان داشت: هر ساله در بزرگداشت روز عصای سفید، برنامه های مختلفی برای نابینایان استان اجرا می شود. امسال با توجه به فعال شدن بخش نابینایان کتابخانه عمومی علامه طباطبایی بندرعباس، کار مشترکی با اداره کل کتابخانه های عمومی برگزار می شود تا فضاها و خدمات کتابخانه برای اعضای نابینا و جامعه روشندلان معرفی شود.

محمد جاودان بیان داشت: برگزاری مسابقه شطرنج ویژه اعضای نوجوان، جشنواره قصه گویی، برپایی نمایشگاه از محصولات نابینایان و تقدیر از اعضای فعال و کتابخوان از جمله برنامه هایی پیش بینی شده در روز جهانی عصای سفید است.

در پایان این نشست مقرر شد، در ۲۴ مهرماه، بزرگداشت روز عصای سفید با همکاری انجمن نابینایان استان با حضور مسئولین استانی و اعضای نابینا و خانواده های این عزیزان در سالن همایش اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان برگزار شود.