جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹

امام جمعه شهرستان پارسیان در بازدید از کتابخانه باقرالعلوم(ع)؛

بسترسازی فرهنگی کتاب‌محور اصل مهمی در کتابخانه‌های عمومی تلقی می شود

بازدید امام جمعه پارسیان از کتابخانه

امام جمعه شهرستان پارسیان در بازدید از کتابخانه باقرالعلوم(ع) گفت: بسترسازی فرهنگی کتاب محور اصل مهمی در کتابخانه های عمومی تلقی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، حجت الاسلام جواد اسماعیل‌نیا، امام جمعه پارسیان از کتابخانه باقرالعلوم(ع) شهرستان بازدید کرد.

امام جمعه شهرستان پارسیان، فضای داخلی کتابخانه باقرالعلوم(ع) شهر پارسیان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بسترسازی فرهنگی کتاب محور اصل مهمی در کتابخانه‌های عمومی تلقی می‌شود که در این راستا همه نهادهای فرهنگی و اجتماعی جامعه دارای مسئولیت هستند.

وی اعتلای فرهنگ کتابخوانی در جامعه پارسیان را مرهون تلاش‌های بی وقفه و خستگی ناپذیر کتابداران و فعالان فرهنگی دانست که  باید به صورت مستمر ادامه یابد.

امام جمعه شهرستان پارسیان کتابخانه‌ها را بساتین جامعه دانست و افزود: باید ضمن تلاش برای حل مسائل و مشکلات کتابداران و کتابخانه‌ها، برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه با همکاری آحاد جامعه و نهادهای فرهنگی راهکارهای جدید و اجرایی اندیشید.

در پایان مرضیه دیلمی‌نژاد، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی پارسیان به ارائه گزارشی از وضعیت زیرساخت‌های کتابخانه‌ای شهرستان، فعالیت‌های فرهنگی کتاب‌محور و نیز ظرفیت‌های موجود برای گسترش زیرساخت‌های کتابخانه‌ای موجود در شهرستان پرداخت.

بسترسازی فرهنگی کتاب‌محور اصل مهمی در کتابخانه‌های عمومی تلقی می شود