شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

در پیامی؛

دبیرکل نهاد درگذشت مادر شهید مطلب شفیعی را تسلیت گفت

مادر شهید مطلبی

علیرضا مختارپور در پیامی درگذشت مادر شهید مطلب شفیعی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پیامی درگذشت صغری زینلی بانوی گرانقدر و مادر فداکار شهید مطلب شفیعی را تسلیت و برای پدر بزرگوار این شهید سلامت و عافیت طلب کرد. متن کامل پیام تسلیت دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون

استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و فداکاری مادران و پدران شهدایی است که بقاء و عزت این کشور را با نثار جان خود تضمین کردند.

مادر شهید معزز مطلب شفیعی یکی از مادرانی است که برای حفظ انقلاب اسلامی فرزند خود را در این راه تقدیم کرد و سال ها پس از شهادت فرزند، به همت پدر شهید، کتابخانه‌ای را به نام شهید خود وقف کردند و مورد عنایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

درگذشت سرکار خانم صغری زینلی بانوی گرانقدر و مادر فداکار شهید مطلب شفیعی را تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان به ویژه پدر بزرگوار شهید سلامت و عافیت طلب می‌کنم.

و من الله التوفیق

علیرضا مختارپور

گفتنی است کتابخانه‌ عمومی شهید مطلب شفیعی در دهم اسفندماه سال ۱۳۹۳ توسط خانواده شهید افتتاح شد. این کتابخانه در زمینی به مساحت ۱۱۵ مترمربع و در دو طبقه بنا شده و تمامی هزینه‌های ساخت آن از سوی خانواده این شهید بزرگوار تأمین شده است.

همچنین رهبر معظم انقلاب اسفند ماه سال ۹۳ در پیامی از خانواده شهید مطلب شفیعی برای وقف کتابخانه تقدیر کردند.