چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷

با هدف تجلیل مقام کتابدار؛

فرماندار ارومیه از کتابخانه مرکزی این شهرستان بازدید کرد

بازدید فرماندار

فرماندار ارومیه به همراه بخشداران شهرستان از اداره کتابخانه‌های شهرستان و کتابخانه مرکزی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی، علیرضا ملامحمدی‌زاده، فرماندار ارومیه به همراه زهرا روحی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار؛ علی‌اکبر صلاحلو و شهین محمدنژاد بخشدار نازلو؛ ریباز میرزایی، بخشدار سیلوانا؛ سلیمان نریمان بخشدار، صومای برادوست؛ بهنام پورجبلی، بخشدار انزل و صادق الماسی، مسئول دبیرخانه شورای تامین، ضمن دیدار با علی فیروزنیا مدیر کل کتابخانه‌های استان و عفت آقازاده، رئیس کتابخانه‌های شهرستان از اداره کتابخانه‌های شهرستان ارومیه و کتابخانه مرکزی بازدید کرد.

در این بازدید، فرماندار ارومیه ضمن تبریک هفته کتاب، آمادگی فرمانداری را جهت همکاری با اداره کتابخانه‌های شهرستان ارومیه برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اعلام کرد.

ملامحمدی‌زاده اجرای طرح جمع‌آوری کتب خوانده شده بلااستفاده در منازل، ادارات و سازمان ها جهت غنی‌سازی منابع کتابخانه‌ها با همکاری اداره کتابخانه‌های شهرستان ارومیه و برنامه‌ ریزی جهت همکاری با موسسات در خصوص راه‌اندازی کتابخانه را از برنامه‌های آتی فرمانداری بیان کرد و بر همکاری و تعامل بیشتر با آموزش و پرورش در خصوص ترویج کتابخوانی و نهادینه کردن مطالعه بین دانش‌آموزان تاکید کرد.

علی فیروزنیا، مدیرکل کتابخانه‌های استان از حضور فرماندار و بخشداران به عنوان روسای انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی تشکر  و از تشکیل به موقع جلسات و کمک در رفع مشکلات کتابخانه‌های بخش‌ها قدردانی کرد.

عفت آقازاده، رئیس کتابخانه‌های شهرستان ارومیه در این بازدید با ارائه گزارش عملکرد کتابخانه‌های ارومیه گفت: شهرستان ارومیه در حال حاضر با ۱۳ باب کتابخانه‌، ۱۹ هزار عضو فعال به شهروندان خدمات فرهنگی ارائه می‌دهد.

در پایان فرماندار و هیات همراه از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی بازدید کردند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 9 =