سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی هرسین مطرح شد؛

تقدیر فرماندار هرسین از اجرایی شدن مصوبات شورای معاونین

انجمن شهرستان هرسین

امیر شاه آبادی فرماندار هرسین در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفت: از خوش قولی نهاد در پیگیری و اجرایی شدن مصوبات جلسه شورای معاونین در هرسین، تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان هرسین با حضور معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه؛ امیر شاه آبادی، فرماندار شهرستان هرسین و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و سایر اعضای انجمن، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

امیر شاه آبادی، فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه از حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در جلسات انجمن شهرستان و پیگیری امور تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار هرسین با اشاره به سفر دبیرکل و شورای معاونین نهاد کتابخانه های عمومی در شهریور ماه ۹۷، خاطرنشان کرد: سفر دبیرکل محترم نهاد کتابخانه های عمومی کشور و هیئت همراه باعث شکل گیری اقدامات فرهنگی خوبی در حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابخانه های عمومی در هرسین شد.

وی در ادامه از توجه ویژه دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی و خوش قولی این نهاد در پیگیری و اجرای مصوبات جلسه شورای معاونین در هرسین، تقدیر و تشکر کرد.

شاه آبادی در ادامه تعامل و همکاری بین نهادها و ادارات فرهنگی را یکی از مهم ترین عوامل توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه دانست و تاکید کرد: با توجه به اهتمام ویژه نهاد کتابخانه های عمومی به این شهرستان می بایست مسئولان شهرستان پای کار بیایند و با کتابخانه های عمومی همکاری کنند.

فرماندار هرسین در ادامه گفت: خوشبختانه کتابخانه‌های عمومی شهرستان از نظر زیربنا در استان رتبه نخست را دارد و  از این نظر بالاتر از میانگین کشوری قرار داریم.

در ادامه جلسه معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، به سفر دبیرکل و معاونان ایشان به شهرستان هرسین اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با حمایت های دبیرکل و فرماندار شهرستان اکثر مصوبات جلسه شورای معاونین نهاد کتابخانه های عمومی کشور از قبیل راه اندازی کتابخانه سیار شهدای گمنام هرسین، جذب دو نفر نیروی بومی، برگزاری مسابقات فرهنگی در مدارس با همکاری آموزش و پرورش، اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی مدارس، برگزاری کلاس های فرهنگی-اجتماعی در حوزه خانواده با همکاری بهزیستی و ... انجام و سایر مصوبات نیز در زمان تعیین شده اجرا خواهد شد.

در پایان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از حمایت ها و پیگیری های امیر شاه آبادی، فرماندار شهرستان هرسین و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان و سایر اعضای انجمن با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

همچنین در پایان جلسه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از کتابخانه های عمومی شهرستان هرسین بازدید و با کتابداران دیدار و گفتگو کرد.