سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

در حاشیه اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه مرکزی یاسوج؛

کارگاه تخصصی چهل سالگی شعر انقلاب برگزار شد

کارگاه تخصص شعر در کتابخانه گردی

در حاشیه اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی شهر یاسوج، کارگاه تخصصی چهل سالگی شعر انقلاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی شهر یاسوج، کارگاه تخصصی چهل سالگی شعر انقلاب  با حضور احد ده بزرگی، شاعر برگزار شد.

احد ده بزرگی در این کارگاه تخصصی ضمن بیان خاطراتی از حضور خود در محضر رهبر فرزانه انقلاب گفت: معظم له تاکید زیادی در توجه به غنای شعر و محتوای ارزشی شعر به ویژه شعر آیینی، شعر انقلاب و دفاع مقدس دارند.

وی تصریح کرد: شاعران در این چهل سال انقلاب، مولفه ها، دستاوردهای انقلاب وارزش های دینی و آیینی به ویژه عاشورایی را در قالب هنر شعرخوانی به مردم آموختند و این از برکات بزرگ این انقلاب است که شاعران زیادی توانستند در حوزه فرهنگ رشد کنند و فرهنگ دینی و مذهبی را در جامعه ترویج دهند.

 ده بزرگی همچنین با اشاره به برپایی این کارگاه در کتابخانه مرکزی یاسوج افزود: کتابخانه ها دیگر صرفا مکانی امانت کتاب نیستند بلکه تبدیل به کارگاهی فرهنگی شده‌اند که جوانان باید بیشترین بهره را از برنامه های این مکان فرهنگی ببرند.

 این کارگاه که با مشارکت حوزه هنری استان در بخش مرجع کتابخانه و با حضور امام جمعه موقت یاسوج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلام، تنی چند از شاعران استان و اعضای این کتابخانه برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 13 =