سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛

طرح ملّی کتابخانه‌گردی در کتابخانه مصطفی خمینی(ره) روستای چم پلک برگزار شد

کتابخانه گردی لرستان

همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با حضور جمعی از مسئولان و مردم، طرح ملّی کتابخانه‌گردی در کتابخانه عمومی مصطفی خمینی(ره) روستای چم پلک شهرستان چگنی اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان، طرح ملی کتابخانه گردی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعید خوشنام، امام جماعت بخش شاهیوند؛ شهرام زمانی، بخشدار؛ احمد کاظمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چگنی؛ محمد طولابی، رئیس سپاه ناحیه بخش شاهیوند؛ حسین خسروی، رئیس اداره منابع آب شهرستان، دهیاران، مدیران و دانش آموزان مدارس و جمعی اعضای فعال در کتابخانه عمومی مصطفی خمینی(ره) روستای چم پلک شهرستان چگنی اجرا شد.

در ابتدای این مراسم، فضل الله شیخی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چگنی، ضمن خیر مقدم به حاضرین، از حضور مردم و مسئولان شهرستان در این برنامه فرهنگی تشکر کرد و در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی انجام شده در کتابخانه های عمومی این شهرستان پرداخت.

وی ضمن گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اظهار داشت: طرح ملی کتابخانه گردی امسال برای دومین سال پیاپی، با هدف آشنایی عموم مردم و مسئولان با خدمات کتابخانه های عمومی در حال اجرا است و امیدواریم این طرح موجب اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان آحاد مختلف مردم جامعه شود.

در ادامه این برنامه، مسئولان ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه مصطفی خمینی(ره) و آشنایی با خدمات و فعالیت های کتابخانه ای، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این کتابخانه قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم از خانواده شهید میرزا نظر حسینی با اهدای لوح سپاس و هدیه ای تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 1 =