سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به میزبانی کتابخانه مجتمع مهریز صورت گرفت؛

کتابخانه‌گردی مسئولان مهریزی در سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی

کتابخانه‌گردی مسئولان مهریزی در سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی

همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی، مسئولان شهرستان مهریز در طرح کتابخانه‌گردی که به میزبانی کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی شهرستان مهریز برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه ­های عمومی یزد، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی، امام جمعه مهریز؛ محمد زارع، معاون فرماندار؛ مهدی دهقان‌زاده، بخشدار مرکزی مهریز؛ حجت‌الاسلام احمد متوسل، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛ حسن زارعیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز؛ امیرعباس دهقانی‌زاده، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی؛ هادی ابویی، رئیس فنی و حرفه­ ای و جمعی از مردم فرهنگ‌دوست مهریز در برنامه «کتابخانه گردی» که روز شنبه ۱۸ اسفند به میزبانی کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مهریز برگزار شد، شرکت کردند.

سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز در این خصوص بیان کرد: شهرستان مهریز همزمان با سراسر کشور میزبان مدیران، اهالی فرهنگ و هنر و مردم کتاب‌دوست مهریز در سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی بود.

وی تصریح کرد: طرح کتابخانه‌گردی با هدف آشنایی مخاطبان و مراجعه کنندگان با خدمات و برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود.

قریشی یکی دیگر از اهداف این طرح را آشتی و انس با کتاب عنوان کرد و افزود: ارتقای سرانه مطالعه مفید و گسترش فرهنگ کتابخوانی نیز از اهداف این طرح است.

وی اظهار امیدواری کرد که طرح کتابخانه‌گردی موجب افزایش مخاطبان کتابخانه‌ها و بهره‌گیری آنان از خدمات متنوع فرهنگی مجموعه کتابخانه‌ها شود.

گفتنی است، شهرستان مهریز با ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است و هم‌اکنون ۱۱ باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی در این شهرستان دایر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 1 =