سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

طی پیامی از سوی نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت:

تبریک سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

پیام تبریک نماینده مجلس استان البرز به مناسبت سالروز تاسیس نهاد

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی طی پیامی سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را به فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در این پیام با اشاره به نقش بی بدیل کتابخانه‌های عمومی در ارتقاء سطح دانش و بصریت جامعه عنوان کرده است: کتابخانه‌های عمومی امروزه به عنوان پایگاهی فعال فرهنگی در اجتماع و مرجع ارزشمند اطلاعاتی برای فرهیختگان شناخته می‌شود.

وی در این پیام عنوان کرده است: تلاش این مجموعه ارزشمند تلاش در راستای پرورش اندیشه، عقاید و فرهنگ افراد است که ماحصل این تلاش‌ها، بالندگی، سرزندگی و طراوت مردمان جامعه خواهد بود.

کولیوند با بیان اینکه کتابخانه‌ها همواره یکی از بهترین مکان‌ها برای گردهمایی اندیشمندان و عالمان و محلی برای اجرای فعالیت‌های مهم فرهنگی برای تمامی رده های سنی از کودکان تا بزرگسالان است، افزوده: گروه‌های مختلف مردمی برای پاسخگویی به نیازهای علمی و فرهنگی و ... به کتابخانه ها رو آورده و با خواندن و مطالعه منابع ارزشمند به آگاهی مورد نظر خود دست می‌یابند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در خاتمه ضمن تقدیر از خادمان عرصه کتاب و کتابخوانی اظهار داشته: کتابخانه‌های عمومی در مناطق مختلف همچون قلبی تپنده در جهت جاری کردن افکار سازنده موثر بوده و هرجایی که فرهنگ کتابخوانی مورد توجه قرار گرفته، بی گمان موفقیت و پیشرفت را به دنبال داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 1 =