یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷

همزمان با عید امامت و ولایت برگزار شد؛

تجلیل از ۵۲ برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی در چهار شهرستان فارس

اختتامیه های رضوی

آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در چهار شهرستان داراب، زرین دشت، کوار و خرامه با معرفی و تقدیر از ۵۲ برگزیده کتابخوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، در ادامه تقدیر از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در استان فارس، چهار شهرستان داراب، زرین دشت، کوار و خرامه در ایام عید سعید غدیر و دهه ولایت و امامت در اختتامیه هایی با حضور مسئولان اداره کل کتابخانه های عمومی فارس و مسئولان شهرستانی از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر کردند.

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در داراب، روز دوشنبه ۲۸ مردادماه با حضور معاون و کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، اعضای شورای شهر داراب، رؤسای زندان، دانشگاه پیام نور، اداره فرهنگ و ارشاد، اداره اوقاف، آموزش و پرورش شهرستان و برگزیدگان جشنواره برگزار شد.

مهدی ظهرابی، معاون امور کتابخانه ها و همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی فارس با بیان اینکه مشارکت مردم داراب در این دوره از جشنواره چشمگیر بوده است، خاطرنشان کرد: با همدلی در شهرستان داراب و تلاش کتابداران کتابخانه های عمومی، تعداد ۵۸۱۵ نفر، قریب به سه درصد از جمعیت مردم این شهرستان در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند؛ این در حالی است که سال گذشته تنها  ۲۶۹۱ نفر در جشنواره حضور یافتند.

مهدی ظهرابی برگزیده شدن ۱۹ نفر از شهرستان داراب در این جشنواره را نشان پویا بودن جشنواره در شهرستان دانست. در ادامه از برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی در این شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدیه یادبود قدردانی شد.

زهرا فتحی و محمدمهدی واعظی در بخش پویش کتاب کودک؛ فاطمه مرتضوی، نرجس فتحی و سیدمعین زحمتکش در بخش نقاشی کودک؛ کوثر حیدری در بخش نقاشی نوجوان؛ ابوالفضل خادمی، فاطمه بیناکیش، نازنین زهرا نهاوندی، فاطمه خوشبخت و مژگان حسینی در بخش مسابقه چهار گزینه‌ای نوجوان؛ علی یعقوبی، سمیه غلامی، محمد ماهار، مسیح الله انصاری، فاطمه رئوف و اصغر صادقی زاده در بخش چهارگزینه‌ای بزرگسال و رها دهقان و محسن فرد برگانی نیز در بخش خانوادگی، برگزیدگان این جشنواره بودند.

شهرستان زرین دشت نیز شامگاه دوشنبه ۲۸ مرداد، میزبان مراسم اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد. در این دیدار که با حضور مسئولان اداره کل کتابخانه های عمومی فارس و مسئولان استانی همراه بود از ده کتابخوان این شهرستان تجلیل شد.

ساناز پاباغی برگزیده بخش کودک و امیرمهدی میرشکاری و ستایش قبادی برگزیدگان بخش چهارگزینه‌ای نوجوان این رقابت بودند. همچنین سلیمه راهواره، حکیمه خسرو زاده، زلیخا احمدی، عبدالله رستمی و جواد قنبرپور در بخش چهارگزینه‌ای بزرگسال و حمیده پسندیده خو و ایوب رحمانی نژاد نیز در بخش خانوادگی برگزیدگان این جشنواره شناخته شدند.

در شهرستان کوار نیز همزمان با شب عید غدیر از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر شد. زهرا رضایی و فاطمه مددی در بخش کودک؛ فاطمه شرفی در بخش نوجوان؛ رضا شفیعی، علیرضا توانا و روح الله سالخورده در بخش بزرگسال و علی اصغر عباس زاده در بخش خانوادگی برگزیدگان این جشنواره بودند.

مراسم اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی شهرستان خرامه نیز جمعه یکم شهریورماه در محل نماز جمعه و با حضور فرهاد جهانخواه، فرماندار خرامه؛ حجت الاسلام محمد صباحی، امام جمعه شهرستان؛ معاون فرماندهی نیروی انتظامی، روسای ادارات ورزش و جوانان، منابع طبیعی، آموزش و پرورش و کار و تعاون و بهزیستی، اعضای شورای شهر، کتابداران کتابخانه های عمومی و برگزیدگان جشنواره برگزار شد. در این مراسم برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی در جمع نمازگزاران معرفی شدند.

در رده سنی کودک عرشیا خادمیان، در بخش نوجوان زهرا دهقانی، لیلا حیدری و رضا زارع، در رده سنی بزرگسال طیبه زارع، سجاد کرمزاده، افسانه زارع قشلاقی، محمد مهدی موسوی، رضا انصاری، پریسا چراغی، امیرحسین جلیلی، آرین مرادی، حامد صفری فرد و زهرا دهقانی و در بخش خانوادگی نیز فاطمه سراینده و سعید نجفی برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در خرامه بودند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 8 =