چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

با حضور مسئولان شهرستانی انجام شد؛

تقدیر از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آرادان

اختتامیه

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با تقدیر از برگزیدگان در شهرستان آرادان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان آرادان با حضور  حجت الاسلام جلیل شریفی نیا، امام جمعه  آرادان؛ سعید دهقانلو، معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان؛ سعید مجیدی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان؛ میثم محسنی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان؛ احمد لهردی، بخشدار بخش مرکزی؛ حمید عربی، رئیس ادره آموزش و پرورش؛ ابراهیم مونسان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی آرادان و محسن فدایی باش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا، امام جمعه آرادان در این مراسم  ضمن  قدردانی از تلاش کتابداران در برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، بیان داشت: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای شناخت سیره رضوی به ویژه برای کودکان و نوجوانان است.

وی با اشاره به این مطلب که مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی در این شهرستان استقبال بی‌نظیری از برگزاری جشنواره داشتند، عنوان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی موجب ترویج فرهنگ مطالعه می شود.

در ادامه سعید دهقانلو، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه مردم و مسئولان استان سمنان استقبال چشمگیری از جشنواره کتابخوانی رضوی داشتند، گفت: قریب به ۴۳ هزار نفر از استان سمنان در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند. ترویج فرهنگ رضوی و توسعه فرهنگ کتابخوانی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

در ادامه ابراهیم مونسان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان  آرادان با اشاره به این مطلب که یک هزار و ۴۷۰ نفر از شهرستان آرادان در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت  کردند، اظهار داشت: امسال ۲۳۹ نفر در بخش نقاشی، ۳۷۰ نفر در بخش مکتوب، ۲۱۰ نفر در بخش پویش، ۶۳۴ نفر در بخش تستی و ۱۷ نفر در بخش معرفی متنی کتاب از شهرستان آرادان در این جشنواره شرکت کردند. ۱۱ نفر با عنوان برگزیده نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از شهرستان آرادان معرفی شدند.

در خاتمه از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تجلیل شد. اسامی برگزیدگان به شرح ذیل است:

اعظم صبور، طاهره قنبری، فاطمه مولایی، میلاد جندقی و محبوبه قائمی در بخش بزرگسالان؛
 مهدی رواز، مژده عرب عامری، مائده نیک اقبال  در بخش نوجوان؛
محمدرضا جورابلو در بخش نقاشی؛
فاطمه پازوکی و مریم عامری در بخش خانوادگی.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 3 =