شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲

با برگزاری آیین اختتامیه؛

جشنواره کتابخوانی رضوی برگزیدگان خود را در شهرستان دالاهو شناخت

اختتامیه

آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کرمانشاه با تقدیر از ۱۲ برگزیده در شهرستان دالاهو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی روز پنجشنبه ۷ شهریور ماه در سالن کتابخانه عمومی امام صادق (ع) شهرستان دالاهو، با حضور مریم اکبری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دالاهو؛ معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه؛ محمد صیدمحمدی، بخشدار مرکزی شهرستان؛ علی شبستری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ فرامرز احمدیان فر، شهردار کرند غرب؛ جلال صفری، نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان؛ مینا خاموشی، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ علی محمد بیگی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان؛ ایوب غلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان؛ حسین اسدی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت؛ رئوف حیاتی، رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان؛ جمشید بیگی، رئیس اداره دامپزشکی؛ آزاد شیخ ویسی، رئیس اداره محیط زیست؛ رئیس اداره منابع طبیعی و حمید مهدی پور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و جمعی از علاقمندان در کتابخانه عمومی امام صادق(ع) کرندغرب برگزار شد.     
  
مریم اکبری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان ضمن خیر مقدم به حاضران و تبریک هفته دولت، گفت: کشور ایران صاحب تمدن و فرهنگی غنی است و ما امانتدار این فرهنگ برای نسل آینده هستیم. باید این فرهنگ را از طریق کتاب و کتابخوانی و ترویج آن حفظ کرده و کودکان ما از طریق مطالعه و کتاب تربیت شوند.       

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دالاهو ضمن تقدیر از برنامه های فرهنگی موثر نهاد کتابخانه های عمومی، خاطرنشان کرد: کتاب باید یکی از اصلی ترین کالا های سبد خانواده شود و این نیاز به تلاش بیشتری دارد و همت مسئولان را می طلبد.      

معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، با تاکید بر لزوم معرفی ابعاد شخصیتی و علمی کریمان اهل بیت (ع)، تشریح کرد: منابع جشنواره کتابخوانی رضوی شامل ۴ عنوان کتاب کودک، ۳ عنوان کتاب نوجوان و ۵ عنوان کتاب جوان و بزرگسال و نحوه مشارکت به صورت فردی و خانوادگی و به دو شیوه مکتوب و الکترونیک بوده است.      

حسنی خونسار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت خاطر نشان کرد: ۲۷ هزار و ۲۷۷ نفر از استان کرمانشاه در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند و نسبت به میزان مشارکت در سال گذشته، رشد ۷ هزار نفری را شاهد بودیم. شرکت کنندگان شهرستان دالاهو در این مسابقه یک هزار و ۷۶۵ نفر بودند که ۱۳۴۵ نفر در بخش آنلاین و  ۴۲۰ نفر در بخش مکتوب شرکت کردند.           
وی اضافه کرد: ۱۸۸ نفر در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان برگزیده شدند که از این میزان ۱۲ نفر از برگزیدگان از شهرستان دالاهو بودند.        
خونسار در پایان از تلاش های مسئولان ادارات، کارکنان و کتابداران کتابخانه های عمومی این شهرستان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر کرد.           
در این مراسم از ۱۲ برگزیده نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان دالاهو تقدیر شد. همچنین به همت ادارات شهرستان و نیز خیرین از ۹ نفر تقدیر شد.

در بخش نقاشی کودک:

باران شاهمرادی  
کیانا سهرابی 

    
در بخش معرفی کتاب:

 منا مهجوری     


در بخش چهارگزینه ای بزرگسال:

بابک الماس پور     
 الفت سهرابی 
تورج افتخاری   
پرنیا اصحابی 
یونس رسام    

در بخش چهارگزینه ای نوجوان‌:

 اسرین رنجبر     
روژینا احمدپور     
امیرحسین رحیمی  
سپهر برخورداری     

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 10 =