یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

با برگزاری مراسم اختتامیه انجام شد؛

تقدیر از ۸ برگزیده نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان اهر

اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان اهر

اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان اهر با تقدیر از ۸ برگزیده، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان‌ اهر، با حضور زاهد محمودی، فرماندار شهرستان اهر؛ شهرام خدایی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان شهرستان اهر در تالار اجتماعات کتابخانه شیخ شهاب الدین اهری برگزار شد.

شهرام خدایی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ۲ هزار و ۸۱۰ نفر از شهرستان اهر از طریق ۲ کتابخانه عمومی شرکت کردند. از این میزان ۲ هزار و ۱۸۲ نفر در بخش الکترونیک، ۱۸۲ نفر در بخش چهارگزینه ای مکتوب و ۴۴۶ نفر در بخش نقاشی کودک و نوجوان شرکت کردند.

خدایی با بیان اینکه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش فردی و خانوادگی برگزار شد، امکان شرکت به صورت خانوادگی را از نقاط قوت این جشنواره دانست و گفت: هدف نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ایجاد علاقه و عادت به مطالعه در بین عموم به ویژه کودکان و نوجوانان است.

در ادامه این مراسم زاهد محمودی، فرماندار اهر با تقدیر از نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای برگزاری جشنواره کتابخوانی با محوریت امام رضا (ع)، گفت: در شرایط کنونی جامعه که با آسیب های اجتماعی مختلفی رو به رو هستیم، اجرای برنامه های فرهنگی گسترده جهت نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی با الگو قرار دادن سبک زندگی ائمه اطهار بسیار مهم و در اولویت است.

شعرخوانی، اجرای تواشیح و پخش کلیپ گزارش عملکرد نهاد کتابخانه های عمومی در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی از دیگر برنامه های برگزار شده در مراسم اختتامییه بود.

در پایان این مراسم از برگزیدگان تقدیر شد. اسامی برگزیدگان به این شرح است:

محمد مهدی زاده، نسرین میرزایی و داود اسماعیلی در بخش مسابقه چهار گزینه ای بزرگسال؛

ایوب محمدی تازه کند در بخش چهارگزینه ای خانوادگی؛

ابوالفضل قلیزاده و زهرا نوروزی در بخش چهارگزینه ای نوجوان؛

پریا طالب زاده در بخش نقاشی نوجوان؛

فاطمه عبدی در بخش پویش مجازی.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 8 =