شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

با برگزاری آیین اختتامیه؛

برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بردسکن تقدیر شدند

image-20190904152745-1.jpeg

آیین اختتامیه و تقدیر از ۱۲ برگزیده نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان بردسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، آیین اختتامیه و تقدیر از ۱۲ برگزیده نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مهدی عاشوری فر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری؛ مجید مفتوحی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ حبیب الله حاجی زاده، معاون پرورشی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در سالن اجتماعات دبستان دکتر محمد مصلحی بردسکن برگزار شد.
 
مهدی عاشوری فر، معاون فرمانداری شهرستان بردسکن؛ در این آیین ضمن تجلیل از برگزیدگان و برگزارکنندگان جشنواره کتابخوانی رضوی و نهاد کتابخانه های عمومی کشور، گفت: رشد و توسعه فرهنگی نیازمند کمک مسئولان آگاه و مردم همراه است.

وی ادامه داد: دولت در مسیر توسعه زیرساخت های کتاب و کتابخوانی گام های بلندی برداشته است و در این مسیر به کمک مردم فرهنگ دوست و نیز خیرین نیاز دارد.

عاشوری فر ترویج و مطالعه کتاب های خوب را باعث رشد و توسعه جامعه دانست و جشنواره کتابخوانی رضوی را مسیری روشن برای آشنایی با فرهنگ رضوی معرفی کرد.



در ادامه مهدی زارعی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی بردسکن نیز ضمن خیر مقدم به مسئولان و مدعوین حاضر در جلسه، گفت: افتخار می کنیم در نهاد مقدسی در حال خدمت به مردم هستیم که رسالت اصلی آن آگاهی بخشی واطلاع رسانی است.

مهدی زارعی ادامه داد: نهاد کتابخانه های عمومی کشور تلاش کرده است تا رسالت و مسئولیت خود را در اقصی نقاط کشور انجام دهد. نهاد با برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی و دعوت از آحاد جامعه جهت شرکت در این مسابقه بزرگ معنوی، فرهنگ و سیره رضوی را از طریق کتاب و کتابخوانی به مردم عرضه داشته است.

مهدی زارعی با اشاره به رشد ۲۷ درصدی شرکت کنندگان در جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح شهرستان نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: امید است سال آینده و با همکاری سایر دستگاه ها، مشارکت بیشتر مردم را کسب کنیم.  

وی در ادامه از همکاری تمامی دستگاه ها به ویژه مجموعه فرمانداری شهرستان بردسکن، آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، شورای اسلامی شهر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر کرد.



در ادامه این مراسم حنانه مصطفوی، مجتبی نظیف و حسین شهرآبادی در بخش چهار گزینه ای نوجوان و مجتبی مومنی، بتول ابراهیمی، سمیرا آشیان، تاجور نوروزی در بخش چهارگزینه ای بزرگسال مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش نقاشی نوجوان نیز ملینا مخدومی مقدم، در بخش نقاشی کودک زینب تولایی و در بخش پویش کودک زینب باقرآبادی به عنوان برگزیده نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از شهرستان بردسکن معرفی شدند.

در بخش چهارگزینه ای خانوادگی نیز خانواده حسن فارسی و هادی فلاحتی با اهدای لوح سپاس تقدیر شدند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 10 =