چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

به همت مسئول کتابخانه شهید باهنر شهر گرماب انجام شد؛

جمع خوانی کتاب هدهد سفید در غار کتله خور زنجان

جمع خوانی در غارکتله خور

نشست جمع خوانی و معرفی کتاب «هدهدسفید» به همت مسئول کتابخانه عمومی شهید باهنر شهر گرماب شهرستان خدابنده در غار کتله خور زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، غار کتله خور از جهت قدمت، وسعت و تعداد طبقات و تنوع در تشکیل قندیل ها، از غار های منحصر به فرد دنیا است و علاوه بر کارکرد گردشگری، ارزش فوق العاده ای در مطالعات زمین شناسی شامل سنگ شناسی، چینه شناسی و فسیل شناسی دارد. به همین منظور به همت معصومه کدخدایی، مسئول کتابخانه عمومی شهید باهنر شهر گرماب نشست جمع خوانی و معرفی کتاب «هدهدسفید» در این مرکز گردشگری برگزار شد.

معصومه کدخدایی، مسئول کتابخانه عمومی شهید باهنر با اشاره به کتاب‌های «هدهد سفید»، گفت: این کتاب‌ یکی از ایده‌های خوب نهاد در ماه‌های گذشته بوده که در این برنامه توسط کوثر راشدی، از اعضای کتابخانه معرفی و سپس جمع خوانی شد.

گفتنی است، مجموعه کتاب های «هدهد سفید» ویژه مخاطب نوجوان از ابتدای سال ۱۳۹۸ به صورت دوره ای در کتابخانه های عمومی سراسر کشور توزیع می شود. «هدهد سفید» کتابچه ای است که با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به نوجوانان در زمینه کتاب، به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین نوجوانان، ترغیب آنان به مطالعه و تعمیق دیدگاه مطالعاتی این قشر می پردازد. مخاطب هدف این کتاب نوجوانان عضو کتابخانه های عمومی سراسر کشور، مراجعان کودک و نوجوان کتابخانه ها و دانش آموزان مدارس هستند که با مطالعه بخش‌های مختلف این کتاب، با موضوعاتی چون ادبیات مناطق مختلف کشور، شیوه داستان نویسی و اجرای نمایشنامه در کتابخانه‌ها آشنا می شوند. داستان دنباله‌دار، معرفی کتاب، داستان‌های ترجمه،‌ نامه به نویسندگان، طنز و داستان مصور نیز از دیگر بخش‌های این کتاب است. تاکنون ۴ شماره از نشریه هدهد سفید منتشر و در کتابخانه های عمومی سراسر کشور توزیع شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 4 =