شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

همزمان با هفته کتاب انجام شد؛

میزبانی کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از دوستداران کتاب و کتابخوانی

معرفی کتاب در کتابخانه آیت الله مقدسی محلات

همزمان با هفته کتاب و به همت کتابداران، ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، همزمان با گرامیداشت هفته کتاب، دوستداران کتاب و کتابخوانی با حضور در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، در برنامه‌های فرهنگی ویژه این ایام شرکت کردند.


بازدید مسئولان شهرستان زرندیه از کتابخانه امام علی(ع) مامونیه
به مناسبت هفته کتاب، حجت الاسلام حسین ابراهیمی، امام جمعه شهرستان زرندیه؛ هادی فدایی، فرماندار زرندیه و جمعی از مسئولان شهرستانی از کتابخانه عمومی امام علی(ع) شهر مامونیه بازدید کردند و با خدمات و برنامه های فرهنگی کتابخانه آشنا شد.


بازدید فرماندار شازند از کتابخانه‌های عمومی شهر مهاجران
به مناسبت هفته کتاب، مصطفی عرب، فرماندار شهرستان شازند به همراه احمد حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مهاجران و سعید طالبی، بخشدار زالیان از کتابخانه عمومی حضرت زهرا(س) و کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر مهاجران بازدید کرد.


بازدید فرماندار شهرستان فراهان از کتابخانه عمومی ولایت
به مناسبت هفته کتاب، حسن خزائی پور، سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان؛ مجید تلخابی، بخشدار مرکزی و جمعی از کارشناسان فرمانداری از کتابخانه عمومی ولایت شهر فرمهین بازدید کردند.  


بازدید مسئولان شهر نراق از کتابخانه عمومی فاضلین نراقی
همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، مهدی آعلی، رئیس شورای اسلامی شهر نراق همراه با عزیزالله فروغی و محمد جلالی از فعالان فرهنگی شهر نراق از کتابخانه عمومی فاضلین نراقی بازدید کردند.


نمایشنامه خوانی کتاب «هدهد سفید» کتابخانه شهدای قورچی باشی
به مناسبت هفته کتاب، دانش آموزان دبیرستان میرزا کوچک خان در کتابخانه عمومی شهدای شهر قورچی باشی گرد هم آمدند و به نمایش نامه خوانی از کتاب «هدهد سفید» پرداختند.  


بازدید دانش آموزان دبستان مهرگان از کتابخانه شهدای سنجان
به مناسبت هفته کتاب و با هدف ترغیب دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی، دانش آموزان دبستان مهرگان شهر اراک از کتابخانه عمومی شهدای سنجان بازدید و در برنامه‌های شعرخوانی، مسابقه نقاشی با موضوع کتابخوانی و جمع خوانی کتاب «داستان‌های شاهنامه» شرکت کردند.


قصه گویی و داستان پردازی در مدرسه عصمت کمیجان
به مناسبت هفته کتاب و به همت کتابخانه عمومی فخرالدین عراقی، برنامه قصه گویی و داستان پردازی در مدرسه عصمت شهر کمیجان برگزار شد.


ویژه برنامه‌های هفته کتاب در کتابخانه شهدای روستای نهرمیان
به مناسبت هفته کتاب، ویژه برنامه‌های فرهنگی متنوع نظیر بازدید مدارس، مسابقه نقاشی، قصه گویی و نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی شهدای روستای نهرمیان شهرستان شازند برگزار شد.


بازدید دانش آموزان از کتابخانه آیت الله مقدسی شهر محلات
به مناسبت هفته کتاب، دانش آموزان پایه سوم مدرسه ابریشمی کاشانی شهر محلات از کتابخانه عمومی آیت الله مقدسی بازدید و در برنامه قصه گویی و مسابقه نقاشی شرکت کردند.


جمع خوانی کتاب در کتابخانه حضرت زینب(س) روستای خسروبیگ
به مناسبت هفته کتاب و با جضور جمعی از دختران روستای خسروبیگ شهرستان کمیجان، کتاب «دختری که اشتباه نمی‌کرد» نوشته مارک پت در کتابخانه عمومی حضرت زینب(س) معرفی و جمع خوانی شد.


جمع خوانی کتاب «حنانه شو» در کتابخانه شهدای مالمیر
با حضور جمعی از دختران دانش آموز، کتاب «حنانه شو» نوشته زهره سادات علمدار در کتابخانه عمومی شهدای روستای مالمیر شهرستان شازند معرفی و جمع خوانی شد.


جلسه تفسیر قرآن در کتابخانه فاضلین نراقی شهر نراق برگزار شد
همزمان با هفته کتاب و با حضور جمعی از بانوان شهر نراق، جلسه تفسیر قرآن کریم در کتابخانه عمومی فاضلین نراقی برگزار و تفسیر «المیزان» اثر ارزشمند علامه طباطبایی معرفی شد.


باز دید حرفه آموزان مرکز توانبخشی از کتابخانه علامه طباطبایی محلات
به مناسبت هفته کتاب، حرفه آموزان معلول مرکز توانبخشی فرشته‌های آسمانی از کتابخانه علامه طباطبایی شهر محلات بازدید و با خدمات و امکانات کتابخانه آشنا شدند.


بازدید دانش آموزان مدرسه شهدای کربلا از کتابخانه ولایت فرمهین
همزمان با هفته کتاب، جمعی از دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مدرسه شهدای کربلا از کتابخانه عمومی ولایت بازدید با خدمات و فعالیت‌های کتابخانه آشنا شدند.


قصه گویی برای کودکان در کتابخانه شهدای قورچی باشی
با حضور جمعی از اعضای کودک و نوجوان، برنامه قصه گویی و اجرای نمایش عروسکی از کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» نوشته مهدی آذری یزدی در بخش کودک کتابخانه عمومی شهدای شهر قورچی باشی برگزار شد.


شعرخوانی برای کودکان در کتابخانه اشراق شهر دلیجان
به مناسبت هفته کتاب، جمعی از کودکان پیش دبستانی نورا از کتابخانه عمومی اشراق بازدید و در برنامه شعرخوانی از کتاب «می می نی دیگه بیکاره، دوست و رفیق نداره» سروده ناصر کشاورز شرکت کردند.


جمع خوانی کتاب «هدهد سفید» در کتابخانه علامه طباطبایی محلات
به مناسبت هفته کتاب و با حضور جمعی از اعضای نوجوان، کتاب «هدهد سفید» در کتابخانه عمومی علامه طباطبایی شهر محلات معرفی و جمع خوانی شد.


بازدید دانش آموزان از کتابخانه امام رضا(ع) شهر تلخاب
به مناسبت هفته کتاب، دانش آموزان شهر تلخاب شهرستان فراهان از کتابخانه عمومی امام رضا(ع) بازدید کردند و با خدمات و برنامه های فرهنگی کتابخانه آشنا شدند.


جمع خوانی و معرفی کتاب در مدرسه اندیشه شهر کمیجان
به مناسبت هفته کتاب و به همت کتابخانه عمومی فخرالدین عراقی، برنامه معرفی و جمع خوانی کتاب «راه و چاه» نوشته شهرام شفیعی و کتاب «زندگینامه حضرت محمد (ص)» نوشته فاطمه جعفری نیکو در مدرسه اندیشه شهر کمیجان برگزار شد.


جمع خوانی و معرفی کتاب در کتابخانه اشراق شهر دلیجان
به مناسبت هفته کتاب، دانش آموزان آموزشگاه پسرانه امیرکبیر شهر دلیجان از کتابخانه عمومی اشراق بازدید و در برنامه معرفی و جمع خوانی کتاب «امیرحسین و چراغ جادو» نوشته ابراهیم حسن بیگی شرکت کردند.


بازدید دانش آموزان مهد سحر شهر ساوه از کتابخانه شهید هاشمی نژاد
همزمان با هفته کتاب، دانش آموزان مهد سحر شهر ساوه از کتابخانه عمومی شهید هاشمی نژاد بازدید کردند و با شرایط عضویت، نحوه استفاده از منابع و مقررات کتابخانه آشنا شدند.


قصه گویی برای کودکان در روستای خسروبیگ شهرستان کمیجان
به مناسبت هفته کتاب و به همت کتابخانه عمومی حضرت زینب(س)، برنامه قصه گویی از کتاب «زندگی پیامبر اسلام(ص)» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روستای خسروبیگ شهرستان کمیجان برگزار شد.


بازدید دانش آموزان مدرسه حافظ از کتابخانه علامه دلیجانی دلیجان
به مناسبت هفته کتاب، دانش آموزان مدرسه حافظ و مدرسه نهال دانش شهر دلیجان از کتابخانه عمومی علامه دلیجانی بازدید و در برنامه قصه گویی از کتاب «هزارپا غوله» شرکت کردند.


معرفی و جمع خوانی کتاب در کتابخانه آیت الله مقدسی محلات
به مناسبت هفته کتاب و با حضور جمعی از دانش آموزان کلاس ششم مدرسه ابریشمی کاشانی شهر محلات، کتاب «از مورچه‌ها یاد بگیریم» نوشته محمدرضا یوسفی در کتابخانه عمومی آیت الله مقدسی معرفی و جمع خوانی شد.


بازدید دانش آموزان از کتابخانه حضرت زینب(س) روستای خسروبیگ
به مناسبت هفته کتاب، دانش آموزان مدرسه دخترانه محدثه روستای خسروبیگ شهرستان کمیجان از کتابخانه عمومی حضرت زینب(س) بازدید کردند.


قصه گویی برای کودکان در کتابخانه شهید هاشمی نژاد شهر ساوه
به مناسبت هفته کتاب و با حضور دانش آموزان پیش دبستانی مهد نیما، برنامه قصه گویی از کتاب «شیر کتابخانه» نوشته میشل نودسن در بخش کودک کتابخانه عمومی شهید هاشمی نژاد شهر ساوه برگزار شد.


بازدید دانش آموزان روستای غیاث آباد از کتابخانه ولایت شهر فرمهین
همزمان با هفته کتاب، جمعی از دانش آموزان مجتمع شهید باهنر روستای غیاث آباد شهرستان فراهان از کتابخانه عمومی ولایت بازدید با خدمات و فعالیت‌های کتابخانه آشنا شدند.


قصه گویی و داستان پردازی در مدرسه شهدای عیسی آباد 
به مناسبت هفته کتاب و به همت کتابخانه عمومی فخرالدین عراقی، برنامه قصه گویی و داستان پردازی با حضور دانش آموزان مدرسه شهدای عیسی آباد شهر کمیجان برگزار شد.


بازدید دانش آموزان از کتابخانه آیت الله مقدسی شهر محلات
به مناسبت هفته کتاب، جمعی از دانش آموزان مدرسه ابریشمی کاشانی شهر محلات از کتابخانه عمومی آیت الله مقدسی بازدید و در برنامه قصه گویی و مسابقه نقاشی شرکت کردند.


جمع خوانی کتاب «فرار از کتابخانه آقای لمونچلو» در فرمهین
همزمان با هفته کتاب و با حضور جمعی از دختران شهر فرمهین، کتاب «فرار از کتابخانه آقای لمونچلو» نوشته کریس گرابنستاین در کتابخانه عمومی ولایت معرفی و جمع خوانی شد.


ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 8 =