سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

در دومین سالگرد رحلت آیت الله حائری شیرازی؛

پوستر این چند کتاب با عنوان «محی الدین» در شیراز رونمایی می شود

برنمه رونمایی از طرح محی الدین

اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس در ویژه برنامه ای به مناسبت گرامیداشت آیت الله حائری شیرازی از پوستر «این چند کتاب محی الدین» رونمایی می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، آیین رونمایی از «پوستر این چند کتاب محی الدین» ویژه معرفی آثار آیت‌الله محمدصادق حائری شیرازی در ویژه برنامه دومین سالگرد رحلت فقیه عالم شیرازی، فردا چهارشنبه ۲۷ آذرماه، ساعت ۱۲:۳۰ در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان سخنران این برنامه خواهد بود و در خصوص آثار آیت الله محمدصادق حائری شیرازی و شخصیت علمی این روحانی فقید گفت‌وگو خواهد کرد.

پوستر «این چند کتاب محی الدین» به معرفی هشت اثر از مهم ترین آثار آیت‌الله محمدصادق حائری شیرازی اختصاص دارد که توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور طراحی و به منظور ایجاد زمینه مناسب جهت ترویج، توسعه و افزایش آگاهی از شخصیت این روحانی و کتاب‌های معرفی شده وی، همچون گذشته در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی، اشاعه محتوای منابع و همچنین افزایش برنامه‌های متنوع و خلاقانه مرتبط منتشر شده است که در اولین گام در شیراز رونمایی می شود.

گفتنی است تمامی آثار معرفی شده در این طرح، در تمامی کتابخانه های عمومی موجود است و علاقه مندان می توانند این چند کتاب را از کتابخانه های عمومی دریافت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 6 =