سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

طی پیامی صورت گرفت؛

دعوت مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

Capture.PNG - کراپ‌شده

مظفر علی شائی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در پیامی، عموم مردم به ویژه جوانان و ورزشکاران را به مشارکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، مظفر علی شائی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در پیامی، عموم مردم به ویژه جوانان و ورزشکاران را به مشارکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی بسیار ارزشمند و والا در جهت شناخت فرهنگ و سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) امام مهربانی ها و در نتیجه شناخت مفاهیم مذهبی و دینی است. به همین منظور دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف نهادینه سازی و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین علیهم‌السلام آغاز شده است.

اینجانب ضمن آرزوی عافیت و تندرستی برای هم استانی های عزیز، ورزشکاران و مردم شریف استان ایلام، به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان را به شرکت در دهمین دوره از جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی دعوت می کنم.

شایان ذکر است،  مهلت شرکت در دهمین دوره جشنواره ملی کتابخوانی رضوی تا پایان تیر ماه 99 تعیین شده است. علاقه مندان می توانند جهت شرکت در بخش الکترونیک و دریافت فایل کتاب ها به سایت WWW.samakpl.ir مراجعه کنند.                                                     

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 10 =