سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری؛

جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از کارهای عمقی و ریشه‌ای کتابخوانی است

نکونام

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را یکی از کارهای عمقی و ریشه‌ای کتابخوانی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در دیدار با اعضاء ستاد برگزاری  جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر برگزاری با کیفیت و پر قدرت جشنواره کتابخوانی رضوی افزود:جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از کارهای عمقی و ریشه‌ای کتابخوانی است، که با نام مبارک امام رضا(ع) مردم را به انس با کتاب دعوت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانات خود بر لزوم وجود راهکارهای عملی و مفید در خصوص توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه توصیه می‌فرمایند و به نظر بنده جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از این راهکارهای عملی در راستای تحقق این توصیه است و قدمی بسیار مبارک است؛ شایسته است برگزاری این جشنواره را با جدیت و انگیزه بالا پیش برید و اجازه ندهید که این طرح ارزشمند ابتر بماند.

وی استفاده از ظرفیت روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و پایگاه‌های مقاومت بسیج برای اطلاع رسانی برگزاری این جشنواره را بسیار مفید دانست.

گفتنی است ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و به برگزیدگان این جشنواره در دهه کرامت علاوه بر لوح‌ سپاس و تندیس جشنواره، هدایای ارزشمندی اهدا خواهد شد.