چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

در نشستی عنوان شد؛

تقدیر مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) از نهاد برای برگزاری موفق جشنواره کتابخوانی رضوی

image-20200920161002-1.jpeg

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) به همراه جمعی از معاونان این بنیاد در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی، از نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای برگزاری موفق جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، محمود رضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به همراه جمعی از معاونان این بنیاد در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، از نهاد کتابخانه های عمومی کشور جهت برگزاری موفق جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر کرد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ایجاد کارگروهی متشکل از اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و بنیاد بین المللی امام رضا (ع) را پیشنهاد داد و گفت: در این کارگروه محتویات دینی با محوریت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تولید خواهد شد.

وی در ادامه افزود: جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در تمام ابعاد از جمله هنرهای تجسمی، خطاطی، شعر و ادبیات، کتاب و کتابخوانی و ... به سیره و سنت رضوی می پردازد و وجود این ظرفیت ها می تواند در خدمت تولید محتویات دینی با تاکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی باشد. 

در ادامه حجت الاسلام علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، نیز همجواری با مضجع شریف امام رضا(ع) را نعمت الهی دانست و گفت: ترویج سیره و سنت رضوی در جشنواره کتابخوانی رضوی به عینه مشهود است و کتابخانه های عمومی سراسر کشور به خوبی توانسته اند از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات خلاقانه کتابداران استان برای برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، افزود: با توجه به اینکه آغاز دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با آغاز شیوع ویروس کرونا همزمان شد، کتابداران از این تهدید به عنوان فرصت استفاده کردند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در ادامه افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج کتابخوانی است و کتابداران با اجرای برنامه های خلاقانه در ایام شیوع کرونا، در فضای مجازی کتاب را به خانه های مردم بردند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 2 =