سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

نشست روایت‌گری دفاع مقدس در کتابخانه علامه طباطبایی شهرضا برگزار شد

برگزاری نشست روایتگری دفاع مقدس در كتابخانه علامه طباطبايي شهرستان شهرضا

همزمان با هفته دفاع مقدس، جلسه روایت‌گری و بازگویی خاطرات ۸ سال جنگ تحمیلی با حضور یکی از رزمندگان سال‌های حماسه و دفاع در کتابخانه علامه طباطبایی شهررضا برگزار شد.

به گزاش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، همزمان با هفته دفاع مقدس، جلسه روایت‌گری و بازگویی خاطرات دوران ۸ سال جنگ تحمیلی با حضور یکی از رزمندگان و جانبازان سال‌های حماسه و دفاع و جمعی از کتابداران شهرستان شهرضا در کتابخانه علامه طباطبایی این شهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فاطمه پورخاقان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهرضا، ضمن تبریک چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، گفت: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی باعث تقویت هرچه بیشتر نقش کتابخانه‌ها به عنوان پایگاه اجتماعی در سطح جامعه می شود. هدف از برنامه روایتگری آشنا کردن کارکنان و کتابداران با جان‌فشانی شهیدان و جانبازان و ایثارگران در حفظ کیان و ارزش‌های کشور است.

در ادامه جلسه، محمود سمنان، از رزمندگان و آزادگان سرافراز دفاع مقدس به بیان خاطراتی از صحنه‌های جبهه و جهاد پرداخت.

وی با اشاره به این‌که دشمن، ایستادگی و رشادت رزمندگان ما را مشاهده و تجربه کرده است، گفت: اکنون دشمن در نظر دارد از راه‌هایی همچون جنگ نرم و تحریم‌های اقتصادی، ارزش‌های انقلاب را خدشه‌دار کند. تک‌تک ما باید آگاه باشیم و به بهترین نحو از کشورمان دفاع کنیم.

سمنان خاطرنشان کرد: سال‌های دفاع مقدس اوج شجاعت و دلاورمردی مردان و زنانی بود که با تمام وجود در برابر دشمن بعثی از کیان اسلام و میهن اسلامی دفاع کردند.

وی صمیمت، ایمان و اعتقادی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت را مهم‌ترین انگیزه برای انجام عملیات سخت و طاقت فرسا دانست و بر لزوم وجود این صمیمیت در محیط کتابخانه برای پیشبرد اهداف تاکید کرد.

گفتنی است، در پایان برنامه از محمود سمنان، رزمنده و روایتگر جنگ تقدیر شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 8 =