چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نشست کتابخوان مجازی در اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام برگزار شد

نشست کتابخوان دفاع مقدس - کراپ‌شده

همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نشست کتابخوان مجازی در اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، به مناسبت هفته دفاع مقدس، نشست کتابخوان مجازی، با معرفی شش اثر به صورت مجازی در اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام برگزار شد.

معرفی کتاب «خدا خواست زنده بمانی»

عباس یاسمی، رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ایلام در معرفی این کتاب، بیان کرد: کتاب «خدا خواست زنده بمانی»، تالیف فاطمه غفاری است. این کتاب توسط انتشارات روایت فتح در ۲۳۷ صفحه به چاپ رسیده است و به سرگذشت سرلشگر صیاد شیرازی می پردازد. سرلشگر صیاد شیرازی بامداد ۲۱ فروردین ۱۳۷۸ در حال خروج از منزل به وسیله عوامل فرقه تروریستی مجاهدین خلق در پوشش رفتگر، به شهادت رسید. 

معرفی کتاب «شاهرخ حر انقلاب اسلامی »

صدیقه مرشدی، مسئول کتابخانه امام جعفرصادق(ع) ایلام در معرفی این کتاب، گفت: کتاب «شاهرخ حر انقلاب اسلامی» به همت گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی گردآوری شده و در ۱۵۲ صفحه، در سال ۱۳۹۲ به چاپ رسیده است. این کتاب زندگینامه و خاطرات شهید شاهرخ ضرغام را روایت می کند.

معرفی کتاب «دختر شینا »

هدی زارعی، کتابدار کتابخانه مرکزی ایلام در معرفی این کتاب، گفت:  کتاب «دختر شینا»، تالیف بهناز ضرابی زاده، توسط انتشارات سوره مهر در ۶۵۱ صفحه به چاپ رسید. این کتاب روایت و خاطرات قدم خیر محمدی کنعان، همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر از شهدای برجسته استان همدان است که در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسید.  

معرفی کتاب «در کمین گل سرخ»

بتول سلطانی، کتابدار کتابخانه مرکزی ایلام در معرفی این کتاب گفت: کتاب در «کمین گل سرخ» تالیف محسن مومنی، توسط انتشارات سوره مهر منشر شده است. این کتاب زندگینامه داستانی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی را روایت می کند.

معرفی کتاب «خاک های نرم کوشک»

علی چراغی، کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام در معرفی این کتاب، گفت: «خاک های نرم کوشک» تالیف سعید عاکف است و به وسیله انتشارات ملک اعظم در ۲۷۱ صفحه در سال ۱۳۹۵ به چاپ رسید. این کتاب شرح خاطرات عبدالحسین برونسی است که شغل اولیه وی بنایی بوده است و پس از تحصیلات حوزوی، به مبارزات انقلاب اسلامی پیوست.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 11 =