چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

با حضور پدر شهید زنجانی؛

کتابخانه امام خمینی(ره) طرقبه میزبان سنگر کتاب شد

کتابخانه امام خمینی(ره) طرقبه میزبان سنگر کتاب شد

محفل «سنگر کتاب» به میزبانی کتابخانه امام خمینی (ره) طرقبه و با تجلیل از پدر شهید زنجانی ثانی در استودیو کتاب اداره کتابخانه های عمومی طرقبه شاندیز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، محفل «سنگر کتاب» به میزبانی کتابخانه امام خمینی (ره) طرقبه و با تجلیل از پدر شهید زنجانی ثانی در استودیو کتاب اداره کتابخانه های عمومی طرقبه شاندیز برگزار شد.

در این نشست پدر شهید زنجانی ثانی ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت: شهدا تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) و از خانواده هایی اصیل بودند و عشق به امام و انقلاب گام های آن ها را در نبرد حق علیه باطل، بیش از پیش استوار می کرد.

وی با اشاره به اشتیاق شهدا برای حضور در جبهه و شهادت، به سرگذشت یکی از شهدای شهرستان اشاره کرد و گفت: حسن رضایی در کردستان یخ زده بود و بدن نیمه جانش را به طرقبه آوردند و پس از بهبود مجددا به جبهه رفت؛ یعنی حسن رضایی مرگ را لمس کرد ولی مجددا به جبهه شتافت و همین ایستادگی و جهادی عمل کردن بود که موجب شد بر خلاف جنگ های قبلی با وجود دست خالی رزمندگان اسلام، یک وجب هم از خاک ایران تصاحب نشود.

پدر شهید ادامه داد: امام امت فرمودند، پیامبران از دامان مادران به ملکوت می رسند و اکنون اگر سنگر عفاف و حجاب را حفظ کنیم با وجود همه گیری فضای مجازی می توانیم بر دشمن پیروز شویم.
 
در پایان پدر شهید ضمن تشکر از برگزار کنندگان جلسه با قرائت اشعاری به سخنان خود پایان داد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 3 =