دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

به مناسبت هفته کتاب؛

کتابداران خوزستانی به «پویش کتاب خون» پیوستند

کتابداران خوزستانی به «پویش کتاب خون» پیوستند

به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان به همراه جمعی از کارکنان و کتابداران با حضور در پایگاه انتقال خون استان، خون اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان به همراه جمعی از کارکنان و کتابداران با حضور در پایگاه انتقال خون استان خون اهدا کردند.

عباس حسین زاده، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان با تبریک هفته کتاب، اظهار کرد: با توجه به کمبود شدید ذخایر خونی استان و نیاز مبرم بیماران به ویژه بیماران کرونایی به خون، کتابداران خوزستانی در چهارمین روز هفته کتاب در قالب پویش «کتاب خون» با حضور در پایگاه انتقال خون سازمان انتقال خون خوزستان مستقر در امانیه اقدام به اهدای خون کردند.

وی با بیان این که «پویش کتاب خون» با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی و سازمان انتقال خون کشور راه اندازی شده است، افزود: این حرکت با هدف پاسخ به درخواست سازمان انتقال خون خوزستان و ترویج و نهادینه سازی فرهنگ اهدای خون و تشویق مردم به انجام این سنت حسنه صورت گرفت.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان با اشاره به نقش آگاهی های فردی در توسعه و ترویج سنت های حسنه، یادآور شد: همانطور که وظیفه اصلی همکاران ما در انتقال خون، تأمین خون سالم و حیات‌بخش به بیماران نیازمند است، کتابخانه‌های عمومی نیز رسالت اصلی را در احیای آگاهی و دانش و بینش مردم دارند.

حسین زاده گفت: قرآن نجات یک نفر را نجات همه انسان‌ها می‌داند و این تأکید، نشان دهنده نگاه متعالی اسلام است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 7 =