دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد؛

راه اندازی بخش تخصصی ایثار و شهادت در کتابخانه مرکزی اردبیل

ایثار و شهادت

همزمان با هفته بسیج بخش تخصصی ایثار شهادت در کتابخانه مرکزی اردبیل راه اندازی شد.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استلان اردبیل، همزمان با هفته بسیج با حضور پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل؛ عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل، کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در کتابخانه مرکزی اردبیل راه اندازی شد.

این کتابخانه با ۳۵۰۰ جلد کتاب در حوزه ایثار  و شهادت در فضایی با وسعت ۱۰۰ مترمربع در بخش مخزن کتابخانه مرکزی اردبیل ایجاد شد و در دسترس علاقه مندان و محققین قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در این مراسم با بیان اینکه در راستای فرهنگ سازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادمان دفاع مقدس در تمامی کتابخانه های عمومی استان ایجاد شده است، گفت: بخش تخصصی ایثار و شهادت کتابخانه مرکزی با منابع غنی در خصوص ادبیات پایداری و دفاع مقدس نقش مهمی در جهت تامین نیاز های مطالعاتی پژوهشگران این حوزه برعهده خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به  اهمیت و نقش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگ عمومی جامعه، غنی سازی محتوایی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت را از اهداف بنیاد عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با بیان اینکه جای  کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در استان خالی بود از متولیان این امر برای راه اندازی این بخش تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 14 =