یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی؛

برنامه های متنوع فرهنگی در کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر اجرا شد

ایرانشهر

همزمان با هفته کتاب و در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برنامه های متنوع فرهنگی توسط کتابداران شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه فعالیت های متنوع فرهنگی توسط کتابداران شهرستان ایرانشهر اجرا شد.

در اولین روز از هفته کتاب و با حضور عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر و جمعی از مدیران شهرستان، زنگ کتاب در دبیرستان دخترانه نمونه رسالت نواخته شد. در این مراسم همچنین ۲۰۰ جلد کتاب توسط مسئولین به کتابخانه های عمومی ایرانشهر اهدا شد.

در این هفته و به منظور پاسداشت مقام شهید و فرهنگ شهادت، مراسم غبارروبی مزار شهدا با حضور احمد رضا هاشمزهی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر و کتابداران شهرستان برگزار شد.

چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر نیز در هفته کتاب برگزار شد.

چهارمین جلسه انجمن ایرانشهر و دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بزمان در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر به ریاست احمدرضا هاشمزهی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان با محوریت هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار «دانایی، مانایی» برگزار شد.

هاشمزهی، معاون سیاسی فرماندار ایرانشهر، ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی از ناب ترین فرهنگ ها است.

وی اجرای طرح اهدای کتاب و خرید منابع نویسندگان بومی را از جمله مهم ترین طرح های تاثیرگذار نهاد کتابخانه های عمومی برای ترویج کتابخوانی دانست و ادامه داد: حمایت از نویسندگان بومی باعث ایجاد انگیزه آن ها برای تولید محتوای با کیفیت و هم چنین ترویج کتابخوانی خواهد شد.

همچنین کتابداران ایرانشهر در این هفته به دیدار امام جمعه شیعه و سنی شهرستان رفتند و با آنان گفتگو کردند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 7 =