یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵

به همت کتابداران کتابخانه خیّری حاج احمدمهدوی انجام شد؛

تقدیر از برگزیدگان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در زنجان

تقدیر غیرحضوری از برگزیدگان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در محل سکونت اعضا

به همت کتابداران کتابخانه خیّری حاج احمد مهدوی شهرستان زنجان، با حضور کتابداران درب منزل اعضای این کتابخانه، از برگزیدگان ملی و استانی دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، مرضیه خیبری، مسئول کتابخانه خیّری حاج احمد مهدوی و همکاران وی، با حضور درب منزل اعضای این کتابخانه، از برگزیدگان ملی و استانی دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر کردند.

مرضیه خیبری، مسئول کتابخانه خیّری حاج احمد مهدوی درباره جایگاه جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: برنامه‌های فرهنگی همچون جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی و ارتقای آگاهی عمومی نسبت به سیره ائمه اطهار علیهم السلام خصوصا امام رضا(ع)، فرصتی برای آشنایی افراد، بالاخص قشر کودک و نوجوان با سیره معصومین و بهره مندی از این سیره در شیوه زندگی آنان فراهم می‌کند.

مسئول کتابخانه خیّری حاج احمد مهدوی هدف از انجام این کار را، ارائه خدمات به اعضا در دوران شیوع بیماری کرونا دانست و گفت: در شرایط کنونی با توجه به بحث شیوع کرونا و لزوم بیشتر در خانه ماندن، دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بهانه ای شد تا از برگزیدگان ملی و استانی کتابخانه مهدوی با حضور در محل سکونت، از شرکت آنان در جشنواره رضوی تقدیر شود.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه خیّری حاج احمد مهدوی در دوران شیوع کرونا و تعطیلی کتابخانه های عمومی از فضای مجازی برای تداوم ارتباط با اعضای کتابخانه ها و ترویج برنامه‌های فرهنگی کتابخانه، استفاده کرد و در این مدت برنامه ها و تولیدات فرهنگی در کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی، به اشتراک گذاشتند.

خیبری اظهار داشت: فاطمه نیکبخش، برگزیده ملی در بخش «پویش نوجوان»؛ زهرا نبی لو، برگزیده استانی در بخش «چهارگزینه ای نوجوان»؛ مریم نظری، برگزیده استانی در بخش «نقاشی کودک»؛ فاطمه زهرا حاجی حسنی، برگزیده استانی در بخش «نقاشی نوجوان» و نرگس حیدری، برگزیده استانی در بخش «چهارگزینه ای نوجوان» تقدیر شدند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 8 =