شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

طرح «پیک کتاب» در اردبیل اجرا می شود

پیک کتاب یک

همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، طرح پیک کتاب در شهرستان اردبیل آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، با توجه به شیوع کرونا طرح «پیک کتاب» با هدف دسترسی آسان اعضای کتابخانه به منابع مکتوب، در شهر اردبیل اجرا می شود.

 در این طرح، منابع درخواستی اعضای کتابخانه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به درب منازل درخواست کنندگان کتاب، ارسال خواهد شد. برای اجرای این طرح شماره تلفن های ۳۳۵۲۰۷۴۲ و ۳۳۵۲۰۷۴۳ و شماره پیامکی  ۱۰۰۰۴۵۰۱۳ اختصاص یافته تا اعضای کتابخانه با برقراری تماس تلفنی و ارسال پیامک به شماره های ذکر شده کتاب های مورد نیاز خود را درخواست کنند.

علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند به غیر از روز های تعطیل، از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ ظهر منابع مورد نیاز خود را درخواست نمایند تا همکاران ما با جمع اوری درخواست های مردم ظرف مدت سه روز منابع درخواستی  را در درب منازل اعضا تحویل دهند.

اعضای کتابخانه برای جستجوی کتاب های مورد نیاز خود می توانند با مراجعه با سامانه جستجوی یکپارچه کتاب به آدرس « samanpl.ir » منابع مورد نظر را جستجو کنند.

گفتنی است، این طرح ویژه شهر اردبیل بوده و به صورت رایگان اجرا خواهد شد و با استقبال از آن، اجرای طرح در سایر شهرستان ها پیگیری خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 11 =