دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

با حضور فرماندار و برخی از مسئولان؛

طرح «پیک کتاب» در بانه رونمایی شد

رونمایی پیک کتاب در بانه

طرح پیک کتاب با حضور اسماعیل رستم پور، فرماندار بانه و برخی از مسئولان در کتابخانه عمومی نبی اکرم(ص) این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، طرح پیک کتاب با حضور اسماعیل رستم پور، فرماندار؛سروه قادرخانزاده، سرپرست شهرداری؛ حمیدرضا خوشبخت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ رسول کرمی چگینی، فرمانده نیروی انتظامی و هیوا رحیمی زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل در کتابخانه عمومی نبی اکرم (ص) شهرستان بانه رونمایی شد.

اسماعیل رستم پور، فرماندار شهرستان بانه در مراسم رونمایی از طرح پیک کتاب گفت: دشمنان با استفاده از فضای مجازی تیشه به ریشه فرهنگی ما می زنند که باید برای کاهش آسیب های ناشی از آن برنامه های فرهنگی و هنری مناسب اجرا شود. فضای مجازی بستر بسیار مناسبی برای اطلاع رسانی است اما نباید از آسیب های این فضا غافل شویم و باید تلاش کنیم فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهیم.

علی حیدر آقایی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بانه نیز در این مراسم گفت: طرح پیک کتاب ظرفیت بسیار خوبی برای ارتقای سطح خدمت رسانی به علاقمندان و به ویژه اعضای کتابخانه های عمومی فراهم می کند. این طرح ابتدا در کتابخانه عمومی نبی اکرم(ص) و در آینده ای نزدیک در کتابخانه های دیگر شهرستان بانه نیز اجرا خواهد شد.

آقایی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا بیشتر فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی در بستر فضای مجازی برگزار شده است، بیان کرد: با آغاز اجرای طرح پیک کتاب، عضو کتابخانه کتاب درخواستی را سفارش می دهد و پیک های ویژه، کتاب و یا کتاب های موردنظر را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به درب منزل مخاطب می رسانند.

وی در پایان اضافه کرد: هم اکنون چهار باب کتابخانه عمومی نهادی در شهرستان بانه فعال است که سه هزار و ۷۰۰ نفر در این کتابخانه ها عضویت دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 1 =