دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

در سومین روز از دهه فجر و با تحلیل کتاب «از زمزمه تا فریاد»؛

نشست بررسی سیر شعر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می شود

نشست بررسی سیر شعر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می شود

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، نشست بررسی سیر شعر انقلاب اسلامی در گیلان با نگاهی به کتاب «از زمزمه تا فریاد» با حضور فرامرز محمدی پور، از شعرا و پژوهشگران حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بصورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، نشست بررسی سیر شعر انقلاب اسلامی در گیلان همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با تحلیل کتاب «از زمزمه تا فریاد» برگزار می شود. طی این نشست در خصوص ویژگی های انقلاب اسلامی ایران بحث و تبادل نظر خواهد شد.

در این برنامه فرهنگی که ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه(۱۴ بهمن) و به میزبانی کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) رشت برگزار می شود، فرامرز محمدی پور، از شعرا و پژوهشگران مطرح گیلان در حوزه انقلاب و دفاع مقدس به واکاوی وقایع انقلاب می پردازد.

گفتنی است، این نشست فرهنگی ویژه که با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و محفل ادبی دکتر معین برگزار می شود، به صورت زنده از طریق صفحه اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان به نشانی http://skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl  نیز در دسترس علاقمندان به حوزه انقلاب اسلامی و دوستداران کتاب و کتابخوانی قرار خواهد گرفت. علاقمندان می توانند جهت شرکت در این برنامه فرهنگی پس از ورود به صفحه اسکای روم بر روی گزینه میهمان کلیک کنند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 17 =