چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷

اداره کل فرهنگی نهاد اعلام کرد:

مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی در برگزاری مراسم اعتکاف

لوگو نهاد

اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از مشارکت این نهاد در اجرای برنامه‌های فرهنگی مراسم اعتکاف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ اداره کل فرهنگی  با اعلام خبر مشارکت این نهاد در مراسم پر فیض اعتکاف گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشوردر راستای ترویج کتاب و سنت حسنه کتابخوانی در ایام مبارک ماه رجب و همزمان با برگزاری مراسم اعتکاف با تأمین منابع مناسب برای مطالعه و اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف پربارتر شدن اوقات معتکفین، مشارکت کرد.

این اداره کل با اعلام اینکه «تنها در تهران برای یک صد مسجد برگزار کننده اعتکاف، بسته‌های کتاب‌ مناسب برای مطالعه ارسال شد» افزود: برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان برای معرفی و به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده از جمله دیگر برنامه‌هایی است که با مشارکت نهاد و توسط معتکفین در جمع میهمانان ضیافت الهی اجرا خواهد شد.

اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در خاتمه، این ایام مبارک را فرصتی مناسب برای کتابخوانی و معرفی کتاب دانست و با دعوت از اهالی مطالعه برای حضور فعال در پویش کتاب‌خوان مجازی افزود: مشارکت در پویش کتاب‌خوان مجازی از اقداماتی است که درحال حاضر، استقبال خوب اقشار مختلف جامعه را در پی داشته است. از اهالی مطالعه بخصوص جوانان دعوت می‌کنیم تا با ضبط ویدئوهای چند دقیقه‌ای معرفی کتاب و ارسال آن به @recive_ketabclip در پویش کتابخوانی مجازی شرکت کنند.

برچسب‌ها