یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

جمع‌خوانی کتاب «امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)» در کتابخانه مجتمع فرهنگی مهریز

مهريز

نشست جمع‌خوانی کتاب «امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)» از سری کتاب‌های ششمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی، در کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی یزد، در راستای برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی، جلسه جمع‌خوانی و معرفی کتاب «امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)» از منابع مسابقه کتابخوانی این جشنواره، با شرکت تعدادی از اعضای کتابخانه و کتابداران مهریز در کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سیدسعید سیدرضایی، کتابدار کتابخانه به بیان اهداف برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی پرداخت و سپس چکیده‌ای از مطالب کتاب را بیان کرد؛ در ادامه این نشست، هریک از حاضران به قرائت بخشی از کتاب پرداختند.

گفتنی است، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت دهه کرامت و سالروز میلاد امام رضا(ع) با معرفی سه عنوان کتاب «دوست مهربان کبوترها»، «اعترافات غلامان» و «امام علی بن موسی الرضا(ع)» اقدام به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی نموده است. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت منابع و سئوالات مسابقه به کتابخانه های عمومی سراسر استان مراجعه کنند. آخرین مهلت شرکت در این جشنواره تا روز بیستم تیرماه ۹۵ اعلام شده است.