چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

کلاس‌های تابستانی و اجرای طرح «رمضان؛ بهار قرآن» در کتابخانه رسالت

طرح رمضان

مسئول کتابخانه عمومی رسالت زوارم شیروان از برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانی و طرح «رمضان؛ بهار قرآن» در این کتابخانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، مسئول کتابخانه رسالت روستای زوارم گفت: تابستان امسال کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانی در زمینه نقاشی، کارگاه قصه‌گویی، داستان، شعر، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن در کتابخانه‌ عمومی رسالت زوارم برگزار می‌شود.

فاطمه قدرتی تشریح‌کرد: کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانه کتابخانه عمومی رسالت زوارم با حضوراعضای کودک و نوجوان از تاریخ هفدهم خرداد ۹۵  در محل سالن مطالعه کتابخانه برگزار می‌شود.

 وی افزود: در راستای انجام فعالیت‌های ویژه فرهنگی درکتابخانه رسالت و به منظور بالا بردن اطلاعات قرآنی اعضاء کودک و نوجوان اقدام به برگزاری کلاس آموزش رو خوانی و روانخوانی قرآن کرده‌ایم. این برنامه که یکی از فعالیت‌های ویژه ماه رمضان است که با عنوان «رمضان؛ بهار قرآن» به اجراء در آمده است.

گفتنی است، این کلاس‌ها از ۱۷ خرداد ماه برگزار و همه روزه به غیراز روزهای تعطیل تا آخرین روز ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت؛ تدریس و آموزش این کلاس‌ها را روحانی مستقر درروستا انجام بر عهده دارد؛ در این کلاس‌ها که در نمازخانه کتابخانه رسالت برگزار خواهد شد، اعضای کودک کتابخانه با مفاهیم روح بخش قرآن آشنا می شوند.