چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور انجام شد؛

اجرای طرح «پیک کتاب» در کاشان

اجرای طرح «پيك كتاب» در كاشان

همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اجرای طرح «پیک کتاب» در کاشان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طرح «پیک کتاب» در راستای برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات امانت غیرحضوری به اعضا در شهرستان کاشان اجرا شد.

طرح پیک کتاب خدمتی دیگر از اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان است که با توجه به رسالت کتابخانه‌های عمومی در تامین نیاز اطلاعاتی کاربران برنامه‌ریزی شده است. در گام اول کتابخانه عمومی سید ابوالرضا راوندی مسئولیت اجرای این طرح را با هدف تسهیل دسترسی اعضای کودک و نوجوان کتابخانه به منابع مکتوب و تحویل کتاب درب منازل بر عهده گرفته است. اعضای فعال کتابخانه روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته می توانند با جست و جو در سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به آدرس samanpl.ir کتاب‌های مدنظر خود را انتخاب و از طریق تماس با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۴۷۷۴۸ سفارش دهند.

قابل ذکر است کتاب های درخواستی کاربران با رعایت موازین بهداشتی آماده سازی و به آدرس محل سکونت کاربران ارسال می شود و هزینه ارسال به عهده شخص سفارش دهنده است.

گفتنی است، اجرای مرحله اول این طرح ویژه کودکان و نوجوانان است و قابلیت گسترش طرح برای گروه های سنی دیگر نیز وجود دارد. این طرح به زودی در تمامی کتابخانه‌های شهرستان اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 9 =