چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

با هدف بررسی وضعیت پروژه؛

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان از کتابخانه مرکزی بندرعباس بازدید کرد

بازدید از پروژه مرکزی

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان به منظور بررسی وضعیت، از پروژه کتابخانه مرکزی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، امینه دریانورد، سرپرست اداره کل از پروژه کتابخانه مرکزی بندرعباس بازدید کرد.

ایمنه دریانورد، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان در بازدید از کتابخانه مرکزی بندرعباس در جریان پیشرفت پروژه و مشکلات آن قرار گرفت. وی اظهار داشت: ساخت کتابخانه مرکزی بندرعباس با زیربنای ۷ هزار مترمربع از سال ۱۳۸۷ آغاز شد که با پیگیری انجام شده از سال ۱۳۹۶ اعتبارات قابل توجهی از محل سفرهای ریاست جمهوری به این پروژه تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: کتابخانه مرکزی بندرعباس بزرگ‌ترین پروژه کتابخانه‌ای استان هرمزگان است که پس از گذشت حدود دوازده سال از آغاز عملیات اجرای آن تنها ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل کتابخانه مرکزی  نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

دریانورد ادامه داد: وجود کتابخانه مرکزی با ارائه خدمات نوین بسیار مهم و تأثیرگذار است و در توسعه فرهنگی استان نقش بسزایی خواهد داشت. این تفاوت در امکانات و ارائه خدمات می‌تواند گامی مؤثر در خدمت‌رسانی به مردم کتاب‌دوست هرمزگان باشد.

وی افزود: امیدواریم با حمایت‌های استاندار، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و استفاده از همه ظرفیت‌های استانی و ملی با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه پس از سال‌ها به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 3 =