شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

همزمان با سومین روز از ماه مبارک رمضان و با حضور قاری برجسته گیلانی؛

محفل قرآنی «ربیع القرآن» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی گیلان برگزار شد

محفل مجازی قرانی ربیع القرآن به میزبانی استان گیلان

همزمان با سومین روز از ماه مبارک رمضان، سومین نشست محفل قرآنی «ربیع القرآن» با حضور ابراهیم فلاح تبسم چهره، از قاریان برجسته بین‌المللی گیلان در پلتفرم اسکای روم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، سومین روز از محفل مجازی قرآنی «ربیع القرآن» روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه به میزبانی این اداره‌کل و با حضور استاد ابراهیم فلاح تبسم چهره، از قاریان برجسته بین‌المللی استان گیلان و با اجرای محمد هادی ربیعی، کارشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پلتفرم اسکای روم برگزار شد.

در این برنامه که با قرائت آیات ۱ تا ۱۹ سوره مزمل توسط استاد ابراهیم فلاح تبسم چهره برگزار شد، از بینندگان برنامه خواسته شد به این سؤال پاسخ دهند: «خدای بزرگ در کدام سوره از جزء سوم قرآن کریم می‌فرماید: «غیر دین اسلام و تسلیم حقیقی در برابر پروردگار دین دیگری پذیرفته نیست؟». ۱: آیه ۲۵۲ بقره؛ ۲: آیه ۲۸۲ بقره؛ ۳: آیه ۸ آل عمران؛ ۴: آیه ۸۵ آل عمران. علاقه‌مندان تا ۲۴ ساعت پس از پایان برنامه می‌توانند با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۵۰۱۸ در این مسابقه شرکت کنند. به برگزیدگان این مسابقه  نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، محفل انس با قرآن کریم «ربیع القرآن» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی در خانه و خانواده، با مشارکت ادارات‌کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها با حضور قاریان ممتاز کشور به صورت مجازی در پلتفرم اسکای روم برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در ماه مبارک رمضان همه روزه ساعت ۱۸ از طریق نشانی ‌https://www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/quran در این محفل قرآنی شرکت کنند. این ویژه‌برنامه که با محوریت اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار می‌شود به صورت زنده نیز از صفحه اینستاگرام این اداره‌کل به نشانی Instagram.com/tehranplir و صفحات مجازی استان‌ها پخش خواهد شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 7 =