چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

همزمان با هفتمین روز از ماه مبارک رمضان؛

محفل «ربیع القرآن» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزار شد

ربیع القرآن سمنان

همزمان با هفتمین روز از ماه مبارک رمضان محفل ربیع القرآن به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، همزمان با هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، هفتمین نشست محفل قرآنی «ربیع القرآن» با حضور محمد حسینی‌پور، قاری ممتاز بین‌المللی استان سمنان و با اجرای محمد هادی ربیعی، کارشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پلتفرم اسکای‌روم برگزار شد.


در این محفل قرآنی مجازی که با قرائت آیاتی از سوره انعام توسط محمد حسینی‌پور، از قاریان برجسته بین‌المللی از سمنان برگزار شد، از حاضرین در این محفل خواسته شد به سؤال مطرح شده پاسخ داده و در مسابقه پیامکی برنامه شرکت کنند: «در کدامیک از آیات سوره مبارکه انعام به خدای مهربان رحمت بر بندگانش را بر خود واجب کرده است؟» ۱) آیات ۱ و ۷۲؛ ۲) آیات ۱۲ و ۵۴؛ ۳) آیات ۵۴ و ۵۹؛ ۴) آیات ۱۱، ۵۰ و ۱۰۳؛ علاقه‌مندان ۲۴ ساعت پس از پایان برنامه می‌توانند با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۵۰۱۸ در مسابقه شرکت کنند. به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.


گفتنی است محفل انس با قرآن کریم «ربیع القرآن» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی در خانه و خانواده، با مشارکت ادارات‌کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها با حضور قاریان ممتاز کشور به صورت مجازی در پلتفرم اسکای‌روم برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند در ماه مبارک رمضان همه روزه ساعت  ۱۸ از طریق نشانی http://https//www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/quran در این محفل قرآنی شرکت کنند. این ویژه‌برنامه که با محوریت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار می‌شود به صورت زنده نیز از صفحه اینستاگرام این اداره‌کل به نشانی instagram.com/tehranplir و در فضاهای مجازی استان‌ها پخش خواهد شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 14 =