شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان و با حضور قاری برجسته تبریزی؛

محفل «ربیع القرآن» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد

دهمین نشست محفل قرآنی «ربیع القرآن» با حضور وحید حسن زاده

همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان، دهمین نشست محفل قرآنی «ربیع القرآن» با حضور وحید حسن‌زاده، از قاریان ممتاز ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی، دهمین نشست محفل قرآنی «ربیع القرآن» روز جمعه ۳ اردیبهشت به میزبانی این اداره‌کل و با حضور وحید حسن‌زاده، از قاریان برجسته ملی آذربایجان شرقی، با اجرای محمد هادی ربیعی، کارشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پلتفرم اسکای روم برگزار شد.

در ابتدای این محفل قرآنی هادی ربیعی، کارشناس و مجری برنامه در مورد انتظار موعود، مقدمات آن، تأثیر شگرف آن بر زندگی انسان، مهدویت و انتظار فرج از منظر قرآن و نقش روزه‌داری به عنوان یکی از اعمال واجب زمان غیبت در تقویت روحیه انتظار توضیحاتی را ایراد کرد.

این برنامه با قرائت آیاتی از سوره نباء و سوره شمس از جزء دهم قرآن کریم توسط وحید حسن‌زاده همراه بود و در ادامه مسابقه پیامکی به منظور تدبیر در این آیات  برگزار شد.

شایان ذکر است، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و شروع به کار محافل قرآن و عترت استان‌ها، ویژه‌برنامه محفل انس با قرآن کریم «ربیع القرآن» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، تعمیق باورهای دینی در خانه و خانواده، توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با مشارکت ادارات‌کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها با حضور قاریان ممتاز کشور به صورت مجازی در پلتفرم اسکای روم برگزار می‌شود. این ویژه‌برنامه که با محوریت اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار می‌شود، همه روزه در ماه مبارک رمضان ساعت ۱۸ از  طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/quran قابل مشاهده است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 6 =