یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

همزمان با پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان؛

محفل «ربیع القرآن» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار شد

ربیع القرآن استان مرکزی

همزمان با پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، نشست محفل قرآنی «ربیع القرآن» با حضور مجید جدیدی، از قاریان ممتاز بین المللی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، نشست محفل قرآنی «ربیع القرآن» به میزبانی این اداره‌ کل با حضور مجید جدیدی، از قاریان برجسته بین المللی استان مرکزی و با اجرای محمد هادی ربیعی، کارشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پلتفرم اسکای روم برگزار شد.

در ابتدای این محفل قرآنی هادی ربیعی، کارشناس و مجری برنامه درباره سالروز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام و ویژگی‌های آن حضرت به ویژه کریم و بخشنده بودن ایشان، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: امام حسن مجتبی(ع) تمام توان خویش را در راه انجام امور نیک و خداپسندانه به کار می‌گرفت و اموال فراوانی در راه خدا می ‌بخشید و به خاطر این بخشندگی‌ها و کارهای نیکی که از سوی امام علیه السلام در مسیر خیر، احسان و کمک به طبقات درمانده و نیازمند انجام می‌گرفت، آن حضرت را کریم اهل بیت(ع) لقب داده اند.

این برنامه با قرائت آیاتی از سوره ابراهیم توسط مجید جدیدی همراه بود و در ادامه مسابقه پیامکی به منظور تدبیر در این آیات برگزار شد.

شایان ذکر است، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و شروع به کار محافل قرآن و عترت استان‌ها، ویژه‌برنامه محفل انس با قرآن کریم «ربیع القرآن» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، تعمیق باورهای دینی در خانه و خانواده، توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با مشارکت ادارات‌کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها با حضور قاریان ممتاز کشور به صورت مجازی در پلتفرم اسکای روم برگزار می‌شود. این ویژه‌برنامه که با محوریت اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار می‌شود، همه روزه در ماه مبارک رمضان ساعت ۱۸ از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/quran قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 7 =