یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

با حضور قاری برجسته کرمانی؛

محفل قرآنی «ربیع القرآن» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کرمان برگزار شد

محفل قرانی ربیع (کرمان)

هفدهمین نشست محفل قرآنی «ربیع القرآن» با حضور قاری ممتاز کرمانی به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، هفدهمین نشست محفل قرآنی «ربیع القرآن» روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه به میزبانی این اداره‌کل و با حضور مجتبی یداللهی، از قاریان برجسته  استان کرمان در فضای اسکای روم برگزار شد.

در این برنامه آیه ۳۰ سوره  فصلت توسط مجتبی یداللهی، قرائت و در ادامه برای تدبیر بیشتر در مفاهیم این آیه مسابقه پیامکی برگزار شد.

گفتنی است، محفل انس با قرآن کریم «ربیع القرآن» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی در خانه و خانواده، با مشارکت ادارات‌کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها با حضور قاریان ممتاز کشور به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند در ماه مبارک رمضان همه روزه ساعت ۱۸ از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/quran در این محفل قرآنی شرکت کنند. این ویژه‌برنامه که با محوریت اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار می‌شود به صورت زنده نیز از صفحه اینستاگرام این اداره‌کل به نشانی Instagram.com/tehranplir و صفحات مجازی استان‌ها پخش خواهد شد.



برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 2 =