چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

همزمان با بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان؛

محفل قرآنی «ربیع القرآن» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

محفل ربیع القرآن چهارمحال

بیست و نهمین نشست محفل قرآنی «ربیع القرآن» با حضور قاری برجسته بین‌المللی چهارمحال و بختیاری در پلتفرم اسکای روم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، بیست و نهمین روز از محفل مجازی قرآنی «ربیع القرآن» روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور مهدی خدیبی، از قاریان برجسته بین‌المللی این استان و با اجرای محمد هادی ربیعی، کارشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پلتفرم اسکای روم برگزار شد.


 در این برنامه آیات ۵۸ تا ۷۰ سوره فرقان توسط استاد مهدی خدیبی قرائت و در ادامه برای تدبیر بیشتر در مفاهیم قرآنی مسابقه پیامکی برگزار شد.

شایان ذکر است، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و شروع به کار محافل قرآن و عترت استان‌ها، ویژه‌برنامه محفل انس با قرآن کریم «ربیع القرآن» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، تعمیق باورهای دینی در خانه و خانواده، توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با مشارکت ادارات‌کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها با حضور قاریان ممتاز کشور به صورت مجازی در پلتفرم اسکای روم برگزار شد. محفل قرآنی «ربیع القرآن» شامل تلاوت قرآن کریم به همراه تفسیر کوتاه و مسابقه چهارگزینه‌ای از تفسیر ارائه شده ویژه شرکت‌کننده در این برنامه قرآنی بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 4 =