چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

در بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان؛

محفل «ربیع القرآن» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

ربیع قرآن کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، نشست محفل قرآنی «ربیع القرآن» با حضور قاری ممتاز بین المللی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست محفل قرآنی «ربیع القرآن» روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت با حضور علی رضا مسیح پور، از قاریان برجسته بین المللی کهگیلویه و بویراحمد، با اجرای محمد هادی ربیعی، کارشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پلتفرم اسکای روم برگزار شد.



در ابتدای این محفل قرآنی هادی ربیعی، کارشناس و مجری برنامه درباره رابطه انسان و خداوند و انس و الفتی که بین خالق و مخلوق در همه حال برقرار است و همچنین خودفراموشی برخی انسان ها که زمینه خدا فراموشی را فراهم می کنند، توضیحاتی را ایراد کرد.

ربیعی همچنین با ذکر آیاتی از سوره مزمل بر هر چه بیشتر خواندن نماز و برپا داشتن زکات تاکید کرد.

این برنامه با قرائت آیاتی از سوره «ملک» و «مزمل»  توسط علی رضا مسیح پور همراه بود و در ادامه مسابقه پیامکی به منظور تدبیر در این آیات برگزار شد.


شایان ذکر است، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و شروع به کار محافل قرآن و عترت استان‌ها، ویژه‌برنامه محفل انس با قرآن کریم «ربیع القرآن» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، تعمیق باورهای دینی در خانه و خانواده، توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با مشارکت ادارات‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها با حضور قاریان ممتاز کشور به صورت مجازی در پلتفرم اسکای روم برگزار می‌شود. این ویژه‌برنامه که با محوریت اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار می‌شود، همه روزه در ماه مبارک رمضان ساعت ۱۸ از  طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/quran قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 7 =