سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

عضو هیأت امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران:

حال و هوای کتابخانه مرکزی یزد مطلوب و ثمربخش است

بازدید رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از کتابخانه مرکزی یزد

عضو هیأت امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در جریان بازدید از کتابخانه مرکزی یزد، حال و هوای این کتابخانه را برای اعضا و مراجعان مطلوب و ثمربخش توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی استان یزد، اشرف بروجردی، عضو هیأت امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در جریان سفر یک‌روزه خود به استان یزد، از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی یزد دیدن کرد.

وی در حاشیه این بازدید با قدردانی از دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی، معاونان و همکاران وی در این نهاد به دلیل پیگیری ویژه و اختصاص بودجه لازم برای تکمیل کتابخانه مرکزی یزد، گفت: مسلماً حال و هوای این مجموعه می‌تواند برای همه کسانی که مراجعه می‌کنند، مطلوب و ثمربخش باشد.

بروجردی تصریح کرد: در حالی‌که خیلی از بچه‌های خوب و مستعد کشور، حتی امکان دسترسی به کتاب را در برخی مناطق ندارند، مردم یزد از نعمت چنین کتابخانه‌ای برخوردارند که باید ضمن قدردانی از این نعمت عظیم، حداکثر استفاده را از این کتابخانه مفید و کارگشا ببرند و در آینده نیز قدردان عزیزانی باشند که تلاش کرده‌اند دریچه‌های معرفت را به روی مردم باز کنند.

عضو هیأت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بیان داشت: امیدواریم با توسعه کتابخانه‌ها و ارتقای سطح کیفی خدمات آن ها، روزی شاهد آن باشیم که تک‌تک خانه‌های ایرانی نه از نظر فیزیکی بلکه از نظر دانشی که به سبب پرباری کتابخانه‌ها به خانواده‌ها منتقل می‌شود، به یک کتابخانه تبدیل شوند.

وی همچنین در پایان این بازدید، یادداشتی در دفتر یادبود کتابخانه مرکزی یزد به یادگار نگاشت.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 13 =