سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

به مناسبت دهه ولایت و امامت؛

عصر شعر آخرین کلام، اولین امام به میزبانی کتابخانه عمومی ولایت قرچک برگزار شد

عصر شعر آخرین کلام، اولین امام به میزبانی کتابخانه عمومی ولایت قرچک برگزار شد

به مناسبت عید غدیر خم، ویژه‌برنامه مجازی «عصر شعر آخرین کلام، اولین امام» به میزبانی محفل ادبی ولایت شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران؛ همزمان با دهه ولایت، ویژه‌برنامه مجازی «عصر شعر آخرین کلام، اولین امام» به میزبانی محفل ادبی ولایت با حضور شاعرانی از سراسر کشور در بستر فضای اسکای روم اداره کتابخانه های عموی قرچک برگزار شد.
در ابتدای این برنامه، آمنه بیات رئیس اداره کتابخانه های عمومی قرچک با تبریک فرارسیدن عید غدیر خم، اظهار داشت: هدف اصلی محافل ادبی در کتابخانه‌های عمومی حمایت از جریان‌های اصیل شعری و ادبی است و این نشست به مناسبت عید غدیر خم تشکیل شده است.


بیات افزود: برگزاری ویژه برنامه های شعر غدیر و شعرخوانی شاعران اهل بیت(ع)   محفل ارزنده ای برای انتقال پیام آرمان های والای مکتب حیات بخش اسلام و تبیین وقایع مهمی همچون واقعه غدیر خم است.
در ادامه ایوب پرندآور از جهرم، علیرضا خاکساری از مشهد، مجید گلدار از اصفهان، اعظم زارع از نی ریز، سیدعلی مصطفوی از تهران، سمیرا یکه تاز از زرندیه، مهرداد انتظاریان از ورامین، حسین اخلاقی از قرچک، علی لشکریان از جهرم، محمدرضا حسینی از گیلان و حجت الاسلام اسماعیلی از شهرستان قرچک؛ شاعران حاضر در این جلسه، اشعار خود را درباره شکوه و عظمت واقعه غدیر خم و موضوع ولایت قرائت کردند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 2 =