دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰

همزمان با سالروز میلاد علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) صورت پذیرفت؛

تقدیر از برگزیدگان گلستانی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی

جشنواره کتابخوانی رضوی - گلستان

مراسم اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در گلستان با حضور مدیرکل فرهنگی نهاد، جمعی از مسئولان استانی، کتابداران و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گلستان، آیین اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در گلستان روز یکشنبه بیست و چهارم مرداد همزمان با سالروز میلاد علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) با حضور اسماعیل جانعلی‌پور مدیرکل فرهنگی نهاد، رضا قوانلو مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان، جمعی از مسئولین استانی، تنی چند از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع)، کتابداران و شماری از هنرمندان و اصحاب رسانه در سینمایی کاپری گرگان برگزار شد.

اسماعیل جانعلی‌پور مدیرکل فرهنگی نهاد در این مراسم گزارشی از تلاش‌های شش ماهه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اجرای مطلوب و باشکوه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سراسر کشور به حاضرین ارائه کرد.

رضا قوانلو مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان نیز بخش دیگری از این مراسم ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و تقدیر از تلاش جمعی کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی و کتابداران استان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره، اظهار داشت: برگزاری مسابقات نقاشی، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع رضوی، پوشش رسانه‌ای در رادیو و تلویزیون، نشست مطبوعاتی با اهالی رسانه جهت تبیین جشنواره رضوی از جمله اقدامات انجام گرفته در استان گلستان بود.

شعرخوانی توسط شعبان علی‌یازرلو پیشکسوت شعر استان با موضوع رضوی، اجرای موسیقی سنتی و حضور خدام حرم مطهر رضوی، اهدای نشان متبرک امام رضا(ع) از سوی خدام حرم رضوی و همچنین لوح تقدیر خانه مطبوعات گلستان به مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به پاسِ تلاش‌های وی در عرصه فرهنگی استان از جمله بخش‌های دیگر این مراسم بود.

گفتنی است در پایان این مراسم نیز با اهدای تندیس جشنواره و جوایزی ویژه از برگزیدگان گلستانی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی تجلیل شد.