دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶

همزمان با گرامیداشت هفته کتاب و به میزبانی کتابخانه عمومی واجارگاه؛

محفل انس با قرآن کریم با موضوع اهمیت تدبر در قرآن برگزار می شود

image-20211115090201-1.jpeg

محفل استانی انس با قرآن کریم با موضوع اهمیت و ضرورت تدبر در قرآن با محوریت سوره مبارکه ماعون ۲۵ آبان به میزبانی کتابخانه عمومی شمسی موسوی واجارگاه شهرستان رودسر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، محفل استانی انس با قرآن کریم با موضوع اهمیت و ضرورت تدبر در قرآن به مناسبت هفته کتاب، با حضور یکی از اساتید این حوزه و اعضای محافل قرآنی سراسر استان گیلان به میزبانی کتابخانه عمومی شمسی موسوی واجارگاه شهرستان رودسر برگزار می شود.
در این محفل قرآنی که با محوریت بررسی سوره مبارکه «ماعون» و با حضور مسئولین اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در سالن اجتماعات این کتابخانه برگزار می شود، ضمن تفسیر این سوره مبارکه در خصوص ویژگی های سوره و نیز اهمیت آن تبادل نظر خواهد شد.
گفتنی است، محفل استانی انس با قرآن کریم با موضوع اهمیت تدبر در قرآن ساعت ۱۰:۳۰ فردا سه شنبه(۲۵ آبان) در سالن فعالیت های جنبی کتابخانه عمومی شمسی موسوی واجارگاه برگزار می شود و از طریق صفحه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی https://www.skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl نیز در معرض دید عموم دوستداران علوم قرآنی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 13 =