چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

همزمان با هفته کتاب؛

بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی استان سمنان افتتاح شد

کتابخانه مرکزی

همزمان با هفته کتاب، بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی استان سمنان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، همزمان با هفته کتاب بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی استان سمنان با حضور محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ؛ علیرضا ایزدپور، مدیرکل بهزیستی استان؛ حنیفه صفری، رئیس کتابخانه مرکزی؛ محمد کرمانی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان؛ حمید رضا بلند؛ رئیس هیئت مدیره کانون ناشنوایان استان و جمعی از کتابداران و کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه های عمومی افتتاح شد.

محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان ضمن بیان اینکه کتابدار این بخش آموزش های لازم را برای ارائه خدمات به ناشنوایان فراگرفته است، گفت: در این بخش خدمات آموزشی و فرهنگی به ناشنوایان ارائه می شود. قصه گویی، نشست های کتاب‌خوان، نمایش عروسکی، جمله نویسی و مسابقه نقاشی از جمله برنامه های کتابخانه مرکزی در این بخش خواهد بود.

 طاهریان افزود: ناشنوایان می توانند به صورت رایگان عضو کتابخانه شوند.

 در ادامه علیرضا ایزدپور، مدیرکل بهزیستی استان سمنان با ابراز خرسندی از راه اندازی این بخش، خواستار ارائه خدمات به ناشنوایان در تمام بخش های کتابخانه شد.

در ادامه محمد کرمانی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان اظهار داشت: نهایت همکاری را با کتابداران کتابخانه خواهیم داشت. کلاس های زبان اشاره را در بخش ناشنوایان کتابخانه برگزار خواهیم کرد و کتابداران هم می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 6 =