سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

طی یک مراسم قرعه کشی در نهاد؛

کتابداران منتخب برای بازدید از کتابخانه عمومی امام امیرالمؤمنین(ع) نجف معرفی شدند

مراسم قرعه کشی کتابداران منتخب برای بازدید از کتابخانه عمومی امام امیرالمؤمنین(ع) نجف

شش نفر ازکتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی مراسمی به قید قرعه برای بازدید از کتابخانه امام امیرالمومنین (علیه السلام) نجف به عراق اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مراسم قرعه کشی کتابداران منتخب برای بازدید از کتابخانه عمومی امام امیرالمؤمنین(ع) نجف دوشنبه ۸ آذر با حضور با حضور نمایندگان دفتر پژوهش و آموزش و دفتر حراست مرکزی نهاد، در سالن جلسات ساختمان شماره یک نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.
سجاد محمدیان، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش نهاد در این مراسم قرعه‌کشی با اشاره به روند تصمیم‌گیری برای اعزام تعدادی از کتابداران به کتابخانه امام امیرالمومنین(علیه السلام) نجف گفت: در هشتمین جلسه از سلسله وبینارهای «روایت‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» با حضور حج‌ت الاسلام و المسلمین حیدر السهلانی، مدیر کتابخانه عمومی امام امیرالمؤمنین (علیه السلام) نجف، شیخ حیدر السهلانی قول میزبانی از کتابداران حاضر در جلسه را برای بازدید از این کتابخانه و تشرف به کربلای معلی و نجف اشرف داد؛ همچنین مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد نیز آمادگی نهاد را در این خصوص اعلام کرد.
وی افزود: با تفاهم بین دفتر پژوهش و آموزش و انجمن ارتقای کتابخانه‌های عمومی، مقرر شد از میان کتابدارانی که در این وبینار حضور داشتند، تعدادی به قید قرعه برای اعزام به عراق و بازدید از کتابخانه امام امیرالمومنین(علیه السلام) نجف انتخاب شوند. بر این اساس از میان حدود ۹۰۰ کاربری که در وبینار «روایت‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» حضور داشتند، قرعه‌کشی تنها میان ۲۵۷ کارکنان نهاد که بیش از ۲۰ دقیقه در این وبینار حاضر بودند، انجام می‌شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده در این مراسم ۶ نفر به عنوان افراد منتخب اصلی و ۶ نفر به عنوان افراد ذخیره انتخاب شدند. در صورتی که هر یک از افراد منخب اصلی در این قرعه کشی به هر دلیلی امکان استفاده از این موقعیت را نداشتند، به ترتیب از افراد ذخیره جایگزین خواهند شد که اسامی آنها به شرح زیر ارائه می‌شود.
اسامی ۶ نفر منتخب اصلی
صدیقه اطمینان از استان تهران
عباس حسین زاده از استان خوزستان
مطهره پیمان‌خواه از استان سمنان
مجید خسروی زاده استان فارس
زینب قلعه قافی از استان گلستان
ایرج کمایی از استان خوزستان
اسامی ۶ نفر ذخیره
محمد کوسه قراوی از استان گلستان
حسن باقری فر از استان خراسان رضوی
میترا ملاسلطانی از استان مازندران
مرضیه هاشم پور از استان فارس
محدثه دهقانی محمدآبادی از استان سیستان و بلوچستان
عبدالغفار کرد از استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 3 =